Inlägg från: Themis |Visa alla inlägg
  • Themis

Tvingas ge bort saker

Men ska ni ha fler barn är det väl inget att snacka om, de får själva lösa sitt dån tycker jag.

Finns mycket som är begagnat och billigt att köpa ändå.

Nej, jag tvättar inte min bil. Jag vattnar den för att se om den växer och blir en buss. /sarcasticquotes
  • Themis

Vi hade råd med ny vagn utan bekymmer men eftersom vi var osäkra på vad vi ville ha och jag samtalade om det med många så blev det så att vi fick en gammal Emmaljunga gratis av en arbetskollega till mig.

Den var så ful så det nästan blev roligt att gå på mammagruppen och se deras miner, men då använde vi den genom den slaskiga vintern och sen när våren kom köpte vi en fräsch fin begagnad.

Inte dumt alls faktiskt. Tipsa dem om det tricket och förklara att ni inte vill slita på er vagn genom en hel vinter extra utan spara den till ert nästa barn.

Jag är väldigt nöjd med alla pengar vi har sparat på Blocketköp. Spelar väl ingen roll om man är rik eller fattig, varför kasta pengar på ingenting när det finns så mycket fint som folk säljer för en bråkdel av priset?

Nej, jag tvättar inte min bil. Jag vattnar den för att se om den växer och blir en buss. /sarcasticquotes
Svar på tråden Tvingas ge bort saker