Katten börja bita på min son som sov
Hejsan. Det är nåt riktigt fel på min katt. Sen hon var liten har hon tuggat sönder sladdar, mest laddare och sladdar. Nu biter hon på all plast hon kan hitta, blommor, papper, tidningar.. Nu såg jag att hon börja bita på min son som somnade brevid mig på soffan! Han vaknar flera gånger om natten när ingen ligger brevid honom, kan det vara hon som går in och biter på honom?? Hon gör allt för att vi ska vakna om nätterna, krafsar överdrivet på vadsomhelst hon hittar, jamar jätte högt. Alla vaknar VARENDA NATT och hon slutar när hon märker att nån vaknar. Vad är problemet?
Det är så att min mamma hade den här katten, hon var jätte djurkär och behandla henne aldrig dåligt så det är inget som kan ha påverkat, vet att katten bet på sladdar hos mamma men nu har hon blivit värre! EN till stor fråga! Tragiskt nog dog min mamma i hennes lägenhet för några månader sen och låg död i sängen i 3 dagar innan jag hitta henne.. Eftersom katten är så jävla besatt av att tugga på saker, kan hon ha tuggat på min döda mamma??
(Inte så trevligt tillägg, men i obduktions papperna, stod det att min mamma hade föruttnelseförändringar) att jag skriver detta är för att jag har hört att katter är as ätare.