Anonym (Lina) skrev 2017-08-12 20:09:22 följande:
Jag tror det blir bra. Fint att hon vet vad hon vill! Det kommer hon långt med hela livet. Bra även att hon känner sig trygg med kompisarna, så trygga borde alla barn känna sig i sina klasser.
Men jag måste säga att jag bor i Skåne och köper varje höst både regnläder och vinterkläder. Yngsta får fodrad galon och den äldre skalkläder men båda får en rejäl vinteroverall också. Och en vinterjacka. Fodrad galon är kallt i snö och vissa veckor har vi snö i Skåne, vissa vintrar mer än andra.
Ja min dotter vet precis va hon vill har hon bestämt sig för en sån sak som typ att hon ska ha fodrad galonoverall och fodrade Galonvantar så är de så bara!
Ja tyvärr så gör inte alla barn de .
Okej men vi ska prova med bara fodrad Galonoverall köpte också en flis ovetall som hon kan ha under om de blir för kalt så får vi se hur de funkar. min dotter ville ju inte ha nåt annat en galonoverallen.
Va och hemma ut den fodrade galonoverallen från ellos två par fodrade Galonvantar från Didriksons och en flis overall på posten i dag! Och min dotter är hur glad som helst för galonoverallen och dom andra grejerna dom passade henne super bra! Hon såg faktiskt riktigt gullig ut när hon hade fått på sig alt! Så de kommer nog bli bra detta en då. Linda du kan väll skriva ett privat medelande till mig vill fråga dig en grej