• pcosfru

har frågor ang min kropp

jag har pcos  som har blivit lindrigare genom viktnedgång , har sen januari fått mens av mig själv 4 ggr är så glad över de  men jag har frågor och hoppas på svar , 
    vad tror ni jag fick min senaste mens den 12 juli 2017 höll i sig 5 dagar   de jag undrar i fredags den  4 augusti så trodde jag mensen var på g vet aldrig när jag får den  pga av min kropp  men de var bara väldigt  ljus  rosa på pappret   2 gånger på den dagen  när jag torkade mig . i går fick jag som de spände vid  blygdläpparna .  väldigt mysko   vad tror ni  de kan vara .  förut har jag nämligen fått äta tabletter för att få mens men inte sen januari , har vägt tidigare 139 och nu är jag nere på ca 93 kg  utan  operation 

tacksam för svar av er .  mysko kropp man har 

• Svar på tråden har frågor ang min kropp
  • pcosfru

ja tyvärr vet jag  ej eftersom min kropp är heltokig till de bättre .   jag hade mensens 1 dag så var det 24 dagar sen mensen starta  den 12 juli  så de är mysko med ljusrosa  i fredags den 4 augusti  .  men tack för svaret  . är de nån mer som vill svara så gärna för mig.

• pcosfru

vore kul att höra vad ni tror för min kropp beter sig helmysko  numera annat än tidigare år 

• pcosfru

många som läst men få som kan ge någon ide vad som sker  tack på förhand.

Svar på tråden har frågor ang min kropp