Snorpi skrev 2017-08-07 10:27:04 följande:
Jag gick på hjärtat och var väldigt nöjd. De har vattengympa för gravida, gravidmassage, upplevde föräldragruppen väldigt bra och de har också babymassage sen när barnet är fött. Tyckte också att det var bra att det ligger så nära stationen. Var skönt att ta bussen när magen blev för stor för att knata Uppsala runt :)
Hedda85 skrev 2017-08-07 13:34:08 följande:
Jag tror absolut att gynhälsan är bra, men också att de allra flesta är det! Alla följer för det mesta samma basprogram för besöken. Mest kanske det hänger på vilken barnmorska man får. Mot slutet av grav, från v 25 och framåt, är det ju besök varannan vecka. Så jag skulle absolut prioriteta smidighet att ta sig dit högt! Om man jobbar så bör det ju helst vara enkelt att ta sig dit från jobbet om man ska dit under arbetstid. Så tänkte jag i alla fall :)
Oavsett var det ligger får jag nog svårt att ta mig dit under arbetstid, men jobbar oregelbundna tider så jag har sällan problem att få tider när jag är ledig. Men att slippa knata runt stan låter ju som en bra grej :)
Kiwikattis skrev 2017-08-07 12:44:57 följande:
Jag kör på gynhälsan, de är så trevliga. Även bra fertilitetsklink och snabba med tider. Rekommenderas varmt. Beräknas till 5 april och första barnet, vill gärna ha kontakt med andra i Uppsala särskilt förstföderskor. Väntar med Facebook gruppen, känns för stor grupp och för tidigt.
Tack för tipset! Känner lite samma ang större grupper här och på Facebook. Mycket för att det är just mitt första och så är det så tidigt i graviditeten ännu.