Första barnet BF våren 2018
Hoppar in här även om jag har bf 3/2 :) kul att hänga på andra som också ska ha första barnet!
Hoppar in här även om jag har bf 3/2 :) kul att hänga på andra som också ska ha första barnet!
Finns det några från Sthlm som hänger här?:)
Jag gick igår in i v15, vi har nyligen gjort kub och längtar nu efter att få reda på kön. Vi är sååå nyfikna! Har redan namn för båda könen :)
Hej tjejer! Plussade i söndags och är i vecka 4+0. Bf 18 april! Jag är 24 år och min man 25 år. Första barnet för oss! Stort grattis till er alla!
Jag tror inte jag vill stanna kvar här då det enda folk skriver om på det forumet är missfall (menar inte i den här gruppen direkt), och jag orkar inte den sortens oro, har redan råkat läsa det ca 100 ggr då folk skriver om sina tidigare MF/MA i varenda jäkla tråd. Känner att jag behöver optimism nu, trots att det såklart är ok att oroa sig (påstår inget annat, talar för mig själv bara). Jag är redan en orolig person som det är och jag vill inte påverkas mer negativt. Vill bara att allt ska gå vägen. Samtidigt känns det ledsamt att inte kunna ventilera med andra i min situation... om det inte är någon som vill skapa en grupp där man lovar att se/tänka/skriva positivt och ljust?? :) jag vet det är SKITSVÅRT och man har givetvis all rätt. Men då detta är första graviditeten för mig behöver jag all optimism man kan få. Och glädje, inte oro <3