Fula namn
Alla tycker olika!
Vilka/vilket namn skulle du aldrig vilja döpa ditt barn till?
Alla tycker olika!
Vilka/vilket namn skulle du aldrig vilja döpa ditt barn till?
Griselda, Gudrun, Hjördis, Gösta, Ragnar, Styrbjörn, Esbjörn och Rutger kan nog vara bland de mest otänkbara namnen för min del.
Hjalmar!!!! Kräks. Och Valter! Jag tänker på valkar.
Gubbnamn över lag är nej för mig.
Och även så kallade "wt-namn"
Jag gillar gamla namn, inte sånna som Gösta, Bert, Börje, Bärta eller Märta men t.ex. Signe, Edit, Nils och Elis. Namn jag inte gillar är hittepånamn, såg två som hette Mini-Lo och Billy-Lo här om dagen och Tennessee, kul att heta det... Finns ju sjukt många wt-namn som är hemska som t.ex Thindra, Savanna, Havanna, Celine, Tristan, Liam, Miliam, Kian, Kewin, River m.m
Jag tycker också det är fult när man gör om stavningen, Edith, Thuwa, Thilde, Esther, Whilda
Rasmus, Hampus och liknande är helt vidriga namn, usch och fy!
Hittepånamn som Nova-Li, Nemi-Lun och liknande jag hört ungar heta. Tvi vale!
Det absolut fulaste namnet måste ändå vara FANNY
På brittisk engelska betyder det f*tta och på amerikansk engelska betyder det röv.
Ulrika är jättefult tycker jag.
Sen 1:a juli är det ju nästan fritt fram att byta namn hur som helst. Ta bort, lägga till, ändra stavning. Jag undrar om många av de "fula" namnen kommer att försvinna? Kommer folk byta bort Nemi-Lun och ändra stavningen på Ehliaz när de blir vuxna?
(Själv har jag ändrat bland mina andranamn och tagit bort de jag tycker är fula)
Mötte en unge som hette KevHyn. Jag höll bokstavligt på att ramla omkull av skratt. Så jävla fult.
Jag gillar gamla namn, inte sånna som Gösta, Bert, Börje, Bärta eller Märta men t.ex. Signe, Edit, Nils och Elis. Namn jag inte gillar är hittepånamn, såg två som hette Mini-Lo och Billy-Lo här om dagen och Tennessee, kul att heta det... Finns ju sjukt många wt-namn som är hemska som t.ex Thindra, Savanna, Havanna, Celine, Tristan, Liam, Miliam, Kian, Kewin, River m.m
Jag tycker också det är fult när man gör om stavningen, Edith, Thuwa, Thilde, Esther, Whilda