Inlägg från: Anonym (11 år) |Visa alla inlägg
  • Anonym (11 år)

12 åringen har sex, normalt?

Har han börjat lär han inte sluta även om du försöker förbjuda honom att ha sex. Det låter som om han är sansad eftersom han skyddar sig och tjejen och det verkar vara något mellan honom och tjejen, alltså de kan vara snälla, inlyssnande och respektfulla mot varandra.

Jag själv var 11 år när jag sexdebuterade. Det var i ett kärleksfullt förhållande med en mogen och snäll kille. Då brukar det gå bra.

• Anonym (11 år)
    Anonym (Rgt) skrev 2017-08-04 07:50:10 följande:

Vi har faktiskt ingen aning någonstans om sexet sker på bådas villkor eller med den respekt och snällhet som du tar för given.

Det kan lika gärna vara att någon av parterna är drivande, och den andra mest inte vågar säga ifrån eller veta vad hon eller han egentligen vill.

Men även med det sagt så är det bra att en klok vuxen som TS känner till saken och kan prata med åtminstone ena barnet och klargöra vilka spelregler som gäller vid sex, och hur man ska hantera eventuella konsekvenser.

Det bästa vore om de väntade ett par år, men om detta inte går rent praktiskt att förhindra får man istället försöka ge så mycket information som man kan.

"Låter som" och "verkar" skriver jag... Jeez....
  • Anonym (11 år)
    Anonym (Freufugjg) skrev 2017-08-04 13:49:44 följande:

Jag vet vad jag talar om. Jag bor själv i Finland och är finsk och är yngre än du tror. Svenska pojkar är mera utåtriktade och tänker mer på sex. När man är 12 går man ännu i det lilla lågstadiet där alla är små barn. Men det finns säkert jätte mogna 12 åringar som är 175 cm och leker tuffa, medan andra 12 åringar är småpojkar som cyklar till fotbollsplaner. Danmark vet jag inget om.

Du är mer än lovligt naiv... Det var ju tom.ett uppmärksammat fall med två danska 12-åringar som blev föräldrar för några år sedan.... För du skrev ju att inga 12 åringar i vare sig fi eller dk har sex....
  • Anonym (11 år)
    Freughkdjd skrev 2017-08-04 15:44:31 följande:

Anonym (11 år)

Jag menade inte att ingen har sex i Finland,men väldigt få. I min skola har de nästan ingen varit ihop med nån. Jag är 100% säker på att ingen 11 åring hänger på familjeskit.se.

Danskarna får väl fan ha hur mycket sex dom vill jag bryr mig inte.

Du ändrar din historia ofta - ett klart tecken på att du är säker på din sak....
  • Anonym (11 år)
    Freuggdddsd skrev 2017-08-04 22:23:03 följande:

Du ska sluta leka Allan Ballan på nätet. Så otroligt tuff och naiv du är! Knappast är du 11!

Jag har aldrig påstått att jag är 11 år heller. Vad som däremot står klart är att du har grava problem med läsförståelsen. Och att du inte vet vad ordet naiv betyder.
  • Anonym (11 år)
    Bananens kvinna skrev 2017-08-05 08:44:08 följande:

Du heter anonym(11 år), men du är inte 11 år själv. Ouuuhh hahahahahaha Allan!

Och du byter användare som det dig behagar...

Och om du faktiskt läser mina inlägg så ser du varför jag heter "11 år" utan att för närvarande vara 11 år... Läsförståelse som sagt.

Intressant sidofråga : Om jag hetat exempelvis"Frankenstein", hade du då utgått från att jag var Frankenstein?
  • Anonym (11 år)
    Bananesisk Frogg skrev 2017-08-05 22:05:00 följande:

Problemet är att jag hela tiden loggas ut och måste göra nya konton här på famijeskit. Men man behöver ju inte sätta något lösenord så bra det.

Jag slutar nu bråka med dig :) orkar inte med dig längre. Speciellt inte när du orkar tjata om din jäkla läsförståelse.

Tack för allt, kära "11 åring". Ha en trevlig vecka!

Ha det bra, hälsningar Bananesisk Frogg.

Det äär bara ett tips för framtiden, att lära sig läsa allså.
Svar på tråden 12 åringen har sex, normalt?