Inlägg från: EnAnonumius |Visa alla inlägg
  • EnAnonumius

Gillar du bilden?

Anonym (Tjej) skrev 2017-07-29 16:52:02 följande:
    Målet är att jag ska skaffa mig lite mod. Jag har aldrig skickat en sån här bild till min man förut. Jag har känt mig fet och ful väldigt länge. Så jag känner att jag behöver lite bekräftelse...tyvärr.
    Det är trist att du väljer att fråga andra män. Män är olika individer och har olika preferenser.

Nu skall du har klart för dig också att du kan aldrig projicera din egna avsky på din egna kropp på din man heller.
    Med det sagt så går jag vidare.

Du vet din man är gift med dig och tycker DU är sexig och attraktiv och älskar dig, annars så hade ju han inte varit gift med dig och haft sex med dig.
    Han kommer med stor sannolikhet att uppskatta den bilden då det är ju från dig, då du är hans kärlek och hans attraktiva fru. Sedan så måste ju jag säga att du har en fin byst.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Anonym (stjärt) skrev 2017-07-31 12:52:10 följande:
    Ja det var ju en fin bild....skulle du tjej kunna ha denna som bakgrundsbild i din tel ?
    Jag skulle detta om mannen hade en snyggare häck.

• EnAnonumius
    Johanssonaren1 skrev 2017-07-31 11:45:04 följande:
    Skriv ett PM till mig om du är kåt och vill byta bilder på Snapchat!
    Om du, Mr Horbock, hade bemödat sig att läsa tråden så hade du sett att TS är gift. Tror knappast hennes man skull uppskatta att hon bytte sexuella bilder på snappchat eller andra ställen med främmande karlar.

• EnAnonumius
    YEEJJ skrev 2017-08-01 11:09:18 följande:
    Men ta det lugnt för jävlar.. Mrs Horbocks kommentar var riktad åt alla här på forumet, inte till Ts. Om du inte håller dig lugn här på internet är inte internet för dig.
    Intresseklubben antecknar.

Svar på tråden Gillar du bilden?