Inlägg från: Anonym (Fritjoff Filmflukt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fritjoff Filmflukt)

Vad tycker ni om familjeliv.se

I princip kam man säga vd som hellst och sprida nästan vilket hat som hellst. Det förenommer daglogen på Youtube och är idag världens främsta öppna kanal.

Det sägs att de som vill förtrycka andra vill tysta ned andra även då ett påhopp inte är namngivet ( endast brutalt och personligt ) .Så har man gjort i alma förtryckarkulturer. Man väöjer ut em åsint man vill förtrycka och kallar mltstådarens känslor för sandlåda provokation etc....Det är linspm hela meningen i ett öppet samhälle. Den dagen foök inte får förbanna sig håna spotta svära och provocera har vi ett förtryckar samhälle. Gränsen går vid kvinnors uthängningar med namn.

• Anonym (Fritjoff Filmflukt)

Jisses hur jag stavar. Ni fattar poängen. Det går att ogiltigförklara en annan människas upplevelser genom en knapptryckning. Förklaringen är att dina argument upplevs som okontrollerade men ingen tar skada av dem. Det är en variant på härskarteknik. Det är bättre att Ärligt skriva att denne är dum i huvudet eller vederbörandet är ett praltluder obildad eller vad det nu kan vara än att ta bort ett inlägg. Gillar man inte åsinten är det bara att bemöta. NÄTHAT är något annat. Man ska inte blanda ihop begreppen. Att namnge eller kränka individer handlar om att lämna ut en identitet mobilnummer adress etc. Vad någon anser är helt egalt. Per definition kan jag plocka bort alla inlägg jag inte gillar genom att identifiera texten som upprörd till sin natur eller obstinat. "Hysterisk" Jag ordinerar kallbad och borttaken hjärnkanal genom lobotimering. Du kommer aldrig kunna uttryck dig mer på familjeliv.Ni fattar lilknlsen..det håller inte

Svar på tråden Vad tycker ni om familjeliv.se