Inlägg från: Anonym (man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (man)

min kille kollar porr

Prata med honom och berätta om hur du känner kring det. För om ni har regelbundet sex så borde han inte behöva porren.. det hade varit annat om ni inte hade det. Om jag ställer frågan till mig själv så hade nog svaret varit att det är något som jag inte uppnår känslomässigt med min partner som gör att jag behöver se porr också. Så mitt tips är att du berättar för honom hur du känner när han ser på porr och du kanske kan fråga honom varför han tror att han behöver porren också när han uppenbarligen har en fin tjej

• Anonym (man)
    Anonym (man) skrev 2017-07-26 19:39:38 följande:

Prata med honom och berätta om hur du känner kring det. För om ni har regelbundet sex så borde han inte behöva porren.. det hade varit annat om ni inte hade det. Om jag ställer frågan till mig själv så hade nog svaret varit att det är något som jag inte uppnår känslomässigt med min partner som gör att jag behöver se porr också. Så mitt tips är att du berättar för honom hur du känner när han ser på porr och du kanske kan fråga honom varför han tror att han behöver porren också när han uppenbarligen har en fin tjej

Och sen att han håller på med telefonen under sexet är verkligen respektlöst.. jag förstår att det har på självförtroendet.. inte okej.. så prata med honom om det för du ska inte behöva känna som du gör!
  • Anonym (man)
    mareng boveng skrev 2017-07-26 19:55:21 följande:

jag har frågat honom tidigare varför han kollade på porr och varför han njöt av det och då svarade han "jag föreställde mig att jag jag en del av det" så mitt självförtroende är inte på topp just nu då jag tydligen inte räcker till och inte kan tillfredsställa honom som porren kan som värkar vara ett större behov

Försök då att berätta för honom hur du känner när han väljer att titta på porr istället för att verkligen njuta av det intima och fina med dig.. han borde verkligen känna efter vad hans behov är..jag är också kille som har tittat mycket på porr men kom till insikter och valde att tagga ner på den fronten. Trots dåligt sexliv med min partner. jag känner verkligen med dig ska du veta!
  • Anonym (man)
    mareng boveng skrev 2017-07-26 20:22:26 följande:

Vad ska jag säga till honom och hur? han är väldigt kännslig och vill inte såra hpnom på något sätt

Försök att utgå från att tala i jag form. Jag känner jag upplever osv. Ett annat tips kan va att när du ska berätta för honom så kan du också säga att ämnet är känsligt för dig med. Och vad som än händer behåll lugnet :) andas djupa andetag :)
  • Anonym (man)
    Anonym (medhåll) skrev 2017-07-27 03:06:06 följande:

Man, årgång -81, tänkte samma sak. Är det normalt att plocka med telefonen under sex?!

Högst troligt inte
Svar på tråden min kille kollar porr