Läger!
Ska på läger i augusti tänkte skriva dagbok nån som har tips på vad man kan skriva ???
Ska på läger i augusti tänkte skriva dagbok nån som har tips på vad man kan skriva ???
Vad tror du folk brukar skriva i sin dagbok?
Jag brukar inte läsa i folks dagböcker bara så du vet men de kanske du brukar??
Det finns ju olika sätt att välja bland;
Den klassiska varianten att skriva som om dagboken var en vän: Kära Dagbok, dagen började bra med ... men jag måste berätta vad som hände mig efter lunchen..
Man kan välja att skriva i punktform, mest som minnesanteckningar, för en själv med praktisk information om aktivitet, väder, temperatur, namn, klockslag etc
Man kan välja att bara skriva de tankar man har, och inte ta så mycket hänsyn till faktiska händelser under dagen.
Man kan skriva om sig själv i tredje form, lite som en bok.
Man kan ha en humoristisk vinkel, passande för att någon annan ska läsa den.
Som en scrap book med händelser, tankar, dikter blandat och plats för teckningar, foton och minnessaker
Du får fundera på varför du vill skriva dagbok och sen hur du vill uttrycka dig. Ha kul på lägret!
Jag brukar inte läsa i folks dagböcker bara så du vet men de kanske du brukar?? De låter så
Skriv om hur lägerledarna turas om att töja din anal.
Tack för svar No Logo!
Kan jag få seriösa svar tack
Kan jag få seriösa svar tack
Vad var det för fel på mitt svar? Din otacksamma satunge.
Tryme bajsa på dig
Mmmm... Bajs
Tryne Skulle du själv bli glad av ett sånt svar ??? Tror inte de
Tryme väx upp
Du ska skatta dig lycklig över att din värdelösa trådstart ens fått några svar, tösa-lilla. Seså, gå och umgås med din mamma nu.
Kan du vara tyst!
Har du inget bättre för dig än att mobba mig ??? Du är ju värdelös på att ge ett seriöst svar