Inlägg från: Naruto91 |Visa alla inlägg
  • Naruto91

Borde Pride avskaffas?

Dementoria skrev 2017-08-06 09:19:52 följande:

Jag skulle vilja veta om alla ni som hävdar att Pride är så perverst och att barn ska skyddas var på området i år? Eller på House? Eller tittade på paraden?

Jag är inte intresserad av bilder ni sett utan enbart av det ni sett med egna ögon. 

Så..? Vad såg ni?

Jag kollade på aftonbladets livesändning och såg bl a halvnakna gamla gubbar som sprang runt i "mankinis" URK! Kräks 

Det är fan inte normalt att folk springer runt näst intill nakna mitt på öppen gata till allmän beskådan och det är definitivt inte normalt och lämpligt att barn ska behöva se sådant.

PS, jag är själv hbt person, så försök inte att dra upp "homofob-kortet" eller liknande.
  • Naruto91
    Dementoria skrev 2017-08-07 00:02:05 följande:
    Gäller dina tankar bara prideparaden då eller alla parader där folk är lättklädda? Eller kanske bara lättklädda män? Tänker på New Orleans, Rio osv.
    Oanständigt/obscent/förargelseväckande beteende på allmän plats är inte ok, punkt.

Pride sprider bara en massa fördomar om hbt personer eftersom folk inte kan bete sig. För min del får det gärna läggas ner.
Svar på tråden Borde Pride avskaffas?