Pillan 44 skrev 2017-07-29 15:55:38 följande:
Bästa: Dr hauska rosencreme.
Den använde jag för 10 år sen men nu tycker jag den luktar läskigt och så läste jag att den var giftig och starkt allergiframkallande på en sida där dom analyserar innehållet i krämer. Men jag tyckte den var bra när jag använde den.
nevermind skrev 2017-07-30 09:36:10 följande:
Rengöring: Beror ju på vad du har för hudtyp! För några år sedan trodde jag att jag hade fet hy så jag köpte deras lertvätt. Den var såååä skönt. Nu har jag special cleansing gel, funkar helt okej. Däremot kan jag verkligen rekommendera dig att testa deras precleanse. Jag fick hem ett prov på den en gång. Tvättar såååå bra! Däremot använde jag den som en vanligt tvätt och inte före, höll inte på att krångla. Köper nog den nästa gång.
Jag har skrivit min hudtyp två gånger

men precleanse är bra som en rengöring? Jag vill inte heller hålla på att krångla med femton olika produkter varje dag. Jag tror varken det är bra för hyn eller miljön. Så rengöring, kanske toner och kräm är allt jag vill ha. Skin smoothing cream funkar bra än så länge men det har ju bara gått några dagar.
monstermagnet1 skrev 2017-07-30 10:42:51 följande:
Bästa produkterna jag provat är Maria Åkerbergs.
Har aldrig haft så bra hud som nu.
En gång i veckan använder jag Papaya Peeling.
Var köper man det märket? Jag har hört om det många gånger men aldrig sett det i butik.