Inlägg från: 33villbligravid |Visa alla inlägg
  • 33villbligravid

Vi som är på femte försöket till första barnet

egalité skrev 2017-08-22 19:32:29 följande:

Kan förresten rekommendera pregnancy test checker om ni verkligen vill gå all in med testhetsen haha! Den gör om skärpan

Jag får helt enkelt testa på nytt imorgon och se om blivit starkare! Det här såg jag faktiskt först efter att ha stirrat på testet i en halvtimme och man ska ju inte läsa av dem mer efter 10 min så tror det bara är platsen var andra strecket skulle vart som mörknat ... Är pregnancy test checker ngn app? :) Måste kolla!! Haha!
  • 33villbligravid
    egalité skrev 2017-08-22 20:44:46 följande:

Exakt! :D

Jag tog också test nu bara för det, fick ngt mycket likt ett spökstreck. Jättesvagt i oklar färg. Dessutom med clear blue som verkar kända för felaktiga streck. Så vi sitter i samma båt! Vet inte om det är lönt att ta imorgon eller om jag ska vänta..

Jag tänker ta ett till imorgon när ändå är i farten - beställde hem 16 st så de räcker ju ett tag ;) Om det är lika oklart väntar jag sedan ett par dagar!
  • 33villbligravid
    egalité skrev 2017-08-22 20:56:30 följande:

Jag med, ska ta med morgonurin. Kanske lite bättre chans då även om det är sjukt tidigt :)

Ja - jag tänkte samma! Har en massa molvärk nu, men tror det också kan vara inbillning :D
  • 33villbligravid
    egalité skrev 2017-08-22 21:25:47 följande:

Jag med, är sjukt orolig att det är mensvärk men verkar ju lite tidigt.. har inga andra symtom dock. Trött, men det är jag å andra sidan alltid :)

Jag är igen rädd att det är ngn infektion. Har ju haft uvi och tänker det klättrat upp i livmodern. Ääh!
  • 33villbligravid
    egalité skrev 2017-08-22 21:54:42 följande:

Borde du inte få sveda av det? Och känna dig lite sjuk? Du har ju ändå en tillstymmelse till streck, så preggo känns väl mer troligt! :)

Ja vi ska hoppas på det! Nu ska jag lugna ner mig för ikväll. Nytt test imorgon. Håller tummar och tår för alla här i tråden :)
  • 33villbligravid

Stort grattis!!! Vad underbart :)

FrökenJ90 skrev 2017-08-23 05:59:34 följande:

Godmorgon tjejer! Måste meddela er att jag kan "tyvärr" inte följa med er till bästa tråd ;)

• 33villbligravid
    egalité skrev 2017-08-23 08:21:28 följande:

Testade imorse äl+9, samma märkliga skuggstreck. Väntar till helgen nu.. fortfarande ont i magen som mensvärk så mitt hopp är inte ute :)

Precis samma för mig! Fast är på äl + 8 tror jag. Undrar om det inte bara är så testerna blir när de får torka. Dvs att platsen där strecket ska vara mörknar lite? Nåja. Jag känner mig så väl att vet att jag nu kommer testa varje dag tills mens ;)
  • 33villbligravid
    LillaAw skrev 2017-08-23 09:13:57 följande:
    Hej! Om du skrivit något så har det tyvärr inte kommit med i ditt förra meddelande ... Hur går det för dig? :)
  • 33villbligravid
    LillaAw skrev 2017-08-23 09:35:29 följande:
    Tror det kom med men i den grå rutan :) konstigt. Jag fick mens idag så det blir att fortsätta försöka. Känns skönt att mensen kom eftersom alla test va negativa. Nu kan man iaf börja om. Är ännu inte där att jag får gråtattacker men det känns mest tråkigt liksom. Nösta försök ska jag ha mer sex hela den fertila tiden under minst en veckas tid. Tidigare har vi mest kört någon gång när ältest varit positivt. Blir extremt osugen när man planerar sex överlag så det är lite halvjobbigt. Håller mina tummar för fler plus i tråden! <3
    Aah. Det var jag som läste slarvigt! Trist :/ Men som du säger så är det ju skönt att mensen kickar igång om testen är negatvia. Kram på dig!
  • 33villbligravid
    egalité skrev 2017-08-23 11:28:59 följande:

Såhär såg mitt ut imorse äl+9 (eller 8). Konstig skugga, annars blankt

Ja, man blir ju expert på att se de där strecken som egentligen kräver typ lasersyn. Månne tillverkarna fattar hur hårt deras tester analyseras, genomlyses och fotograferas? :)
Svar på tråden Vi som är på femte försöket till första barnet