Inlägg från: Vargen070918 |Visa alla inlägg
  • Vargen070918

BF MARS 2018 - familjeliv hela vägen

trisan13 skrev 2018-01-31 12:20:21 följande:

Hej hej. Nu kanske den här gruppen dött ut helt. Men de kanske är nån kvar. Hur går det för er?? Nu är det inte länge kvar till bf för många här :) själv har jag ca 40 dagar kvar till bf... börjar bli lite nervös, men oj vad man längtar för att få se vem det är som har sparkat runt där inne sålänge :)

Hej!!

Jag har 29 dagar kvar idag men har varit uppe sen strax innan 4 med förvärkar. Att gå med sån här känsla i 29 dagar till känns outhärdligt :-/ Vågar heller inte hoppas då det känns för tidigt. Men spännande är det
  • Vargen070918
    trisan13 skrev 2018-03-11 21:22:36 följande:

Är det någon här som fått bebis än??

Jag har bf imorgon 12/3... jag vill att den Ska komma nuuuuu :o

Min son som är 5 år är född på bf-datumet men jag tror jag kommer få gå över xantal dagar med den här... Zzzz

BF+11 här. Psykiskt och fysiskt jobbigt. Kan knappt gå vanligt då det ilar varje steg. Mina andra är födda innan BF så det här är ngt nytt.

42+0 på fredag och längre än så får man inte gå här så det finns ju ett slut iaf.
  • Vargen070918
    trisan13 skrev 2018-03-12 10:14:06 följande:

Ååå men fyyyy!!! Jag förstår dig verkligen. Tycker det är nog jobbigt att det är bf idag och ingen unge än. Har också ont, kan inte röra en ordentligt, kan inte sova osv.. hopppas vi har våra bebisar snart..mycke snart!!

Nu tror jag att det kan vara på gång!

Liten blödning och oregelbundna värkar sen i natt.

Håll tummarna!!!
Svar på tråden BF MARS 2018 - familjeliv hela vägen