Fral13 skrev 2017-08-11 13:24:36 följande:
Gör det. Jag hoppas vi får vara med igen. Skulle vara kul att få följa även 2:an så noga.
Ja vist är det så. Min man försöker peppa mig. Ibland går det bra ibland inte. Men jag tror att det kommer kännas bättre när jag väl berättat på jobbet. Jag har väldigt svårt att tro att dom kommer bli sura. Dels har jag vart ganska tydlig med att vi har för avsikt att skaffa syskon ganska tätt. Men det gick lättare än jag trodde så det blev inte riktigt som jag trodde även om det är planerat.
Livet är helt klart på paus. När det här är klart tänkte jag ev söka in till en utbildning för att byta barna i livet. Jag hoppas att det går..
Ja, precis! Hade också gärna velat ha flera ultraljud även denna gång. Lugnade dessutom en orolig själ som jag.
Ja, det är klart, jag tror det kommer gå jättebra. Om du dessutom pratat om att skaffa barn tätt så borde dom inte bli upprörda. På mitt jobb blir det lite bökigt, då jag för första gången ska jobba som lärare och kommer tvingas bryta i mitten på andra terminen. Stackars barn :/ inte kul att byta lärare så ofta.
Aha! Det var det jag tänkte börja med nu. Jobba som lärare och läsa kurser på sidan av tills jag blir behörig. Den planen gick det ju sådär med.. Ska se om jag kan lösa kursen ändå.
Usch, känner inga symtom alls längre :( känner mig övertygad om att det i magen är dött. Sist jag var gravid blev jag svullen av allt jag åt, inte denna gång. De små spänningar jag hade i brösten är borta och tröttheten känner jag inte av längre direkt. Blir så ledsen om det är så :(