• Eleot

BF MARS 2018 - familjeliv hela vägen

Plussa igår hoppar gärna in här väntar barn nr.4

• Eleot

Jag kommer göra kejsarsnitt tidigt i v.38 så räknar med 20-22mars + -

Eleot skrev 2017-07-23 19:55:44 följande:

Plussa igår hoppar gärna in här väntar barn nr.4

• Eleot
    FruGast skrev 2017-07-23 20:06:31 följande:

Kul!! Jag kommer hänga här tills vi går ut med det offentligt. När är du beräknad?

Kul att ja citera mitt egna inlägg haha, när har du Bf?
  • Eleot
    FruGast skrev 2017-07-23 20:28:01 följande:

Jag vet inte riktigt. Har ingen mens pga amning. Men tror i slutet på Mars nån gång. :) Hur gamla är dina barn?

Mina barn är 2,6,5år, 11månader emellan dom äldsta ;)
  • Eleot
    FruGast skrev 2017-07-24 13:12:46 följande:

Var i Sverige bor ni?

Bor och är uppväxt i Stockholm men inom tid förflyttar vi oss till Värmland :)
  • Eleot
    trisan13 skrev 2017-07-24 00:29:38 följande:

Jag hänger gärna med här :)

Är i V8 (7+1) så bf har runt den 10mars enl sista mens. Hur mår ni??

Jag har en son som fyller 5 i november :)

Ni som har storasyskon, har ni berättat om graviditeten för dom eller när tänker ni berätta?

Kunde inte hålla mig så berätta i samma stund att dom skulle få ett syskon, dom blev jätteglada och är införstådda att allt kan hända fram till att bebisen ploppar ut :)
  • Eleot
    ammë90 skrev 2017-07-24 20:33:28 följande:

Hej allesammans! Aldrig skrivit i ett forum men gör ett försök!

Väntar just nu mitt första barn, plussade den 20e juli så det har inte riktigt sjunkit in ännu.. enligt min app (preglife) är jag i vecka 6 (5+4). BF 21 mars 2018

Jag tog testet för att min mens var ett par dagar sen. dock trodde jag aldrig jag skulle plussa för att jag är så van vid att det aldrig fastnat. ALDRIG lyckats bli gravid i hela mitt liv.. (här kanske man borde säga att jag fyller 27 detta året)

så ett barn är verkligen efterlängtat. Dock är jag väldigt nervös just nu över att allt kan gå fel.. för har tyvärr övervikt pga min struma som jag fått leva med sen 2006.. fick även operera bort hela sköldkörteln 2009 så är idag medicinerad.

Jag får inte heller träffa barnmorskan förrän i slutet av augusti. Blir tokig på alla frågor i mitt huvud.. så om ni orkar med mig så stannar jag gärna här med er och så får vi hjälpas åt :)

Tack för mig så länge!

Bara att fråga på så svarar vi så gott vi kan ;)
  • Eleot
    trisan13 skrev 2017-07-25 00:40:25 följande:

Ååå jag vill så gärna berätta. Hur gamla är dina barn?

Jag ska göra vul imorgon och ser de bra ut där så tror jag nästan att vi ska berätta då med. (Han har längtat efter att få bli storebror) jag mår som sagt ganska dåligt och vill mest bara ligga nu så de kanske blir lättare att förklara för han om han får veta varför jag mår som jag gör :) blir dock lång väntan enda till mars om man berättar såhär tidigt :)

5,6 och 2år :)
  • Eleot
    FruGast skrev 2017-07-30 17:22:06 följande:

Kan inte alla svara på

- BF

- Antal barn sen innan

- Var i Sverige Ni bor

Vi kan väl göra en BF lista i en enskild tråd som man kan länka in i trådstarten?
  • Eleot
    FruGast skrev 2017-07-30 17:22:06 följande:

Kan inte alla svara på

- BF

- Antal barn sen innan

- Var i Sverige Ni bor

Gör en ny tråd och länka den i trådstarten..så kan jag redigera på datorn då det ser snyggare ut från datorn i allas mobilen ????
  • Eleot

Vi kan börja såhär och sen föra över i en enskild tråd om alla tycker det är lättare att sen hitta Bf-listan.

( B ) = barn nr kommande.

13/3 FrökenLa, B2, Strängnäs

14/3 jess06, B2, Skåne

18/3 101218, B3, Halland

22/3 Eleot, B4, Stockholm

25/3 4pågång, B4 Östergötland

• Eleot

Blir tyvärr mellanslag när man lägger in genom mobilen...

• Eleot

Vi kan börja såhär och sen föra över i en enskild tråd om alla tycker det är lättare att sen hitta Bf-listan.

( B ) = barn nr kommande.

8/3 Cizzi86, B3, Dalsland

13/3 FrökenLa, B2, Strängnäs

14/3 jess06, B2, Skåne

18/3 101218, B3, Halland

22/3 Eleot, B4, Stockholm

25/3 4pågång, B4 Östergötland

Svar på tråden BF MARS 2018 - familjeliv hela vägen