frikenfröken skrev 2017-10-22 08:07:35 följande:
Skönt, slapp du tänka så mycket på att den kom igång för tidigt speciellt när de blir på en helg. :p
Ja men verkligen, bara för att man väntar på att mensen ska komma så brukar jag aldrig få vänta så länge. Irriterande :p
Jag gjorde faktiskt mitt ÄP i onsdags och har insättning på måndag om allt ser bra ut :) fick 7 befruktade av mina 16 ägg så de ville att jag skulle få tillbaka på dag 5 istället :) har dock pcos så jag ligger i riskzonen för att vara överstimulerad men jag hoppas att jag klarar mig från de :)
Okej :) ja jag förstår verkligen att du tycker de är skönt att komma igång. jag körde gonal-f, orgalutran, ovitrelle :)
Hittar de varför ni inte kan få barn? Här ligger de på både min sambo och mig. Han har dåliga spermier och jag har inga ägglossningar. Så för oss är de ICSI som gäller :)
Jaha ni har gjort det redan alltså, kul! Låter ju som ett gott resultat :)
Okej, ja hoppas du slipper undan det.
Ajust det, det verkar vara få här som kör med bemfola men hoppas den funkar bra, man är ju som lite nervös såhär innan..
Nej dom hittar inget fel på varken mig eller min sambo, när vi planerade att börja bebis-verkstaden så tog det sig ganska på en gång men slutade i missfall i v8 och sen dess har det inte blivit något mera. Man undrar ju varför, samtidigt som man ska väl se det positivt att inget är fel heller..
Okej, håller tummarna för er imorgon nudå att det blir isättning med gott resultat :)