• Albaz

BF April 2018

Hej tjejer

Jag hoppas att någon orkar läsa detta ??

Vårt första barn, försökt i nästan ett år.

Är beräknad till den 11 april 2018 (någon mer som är det?)

Hade sista mens 6 juli, går in i vecka 8 på torsdag. Är i vecka 7 nu om jag har räknat rätt.

Ska på inskrivning 4 september. Ul eller vul har vi inte bokat ännu.

Jag är så orolig att det inte finns något hjärta som slår :(

Jag lider mest av illamående men har ingen värk i livmodern som tyder på växtvärk. Har någon annan det liknande?

Har ni fått tjata till er ett vaginalt ultraljud? Jag skulle väldigt gärna vilja göra det.

Dels på grund av att vi hade ett tidigt missfall i juni i v 4 och dels på grund av att jag har haft cellförändringar och har kvar hpv-viruset, är detta något som påverkar fostret eller kan orsaka missfall?

Jag ska försöka att få tag i en tid hos en privat gynekolog om dom tar emot nya patienter så att jag kan få göra ett vul.

Vilken vecka bokar dom ul i?

Någon mer som är i samma vecka som jag? Syns det på er mage ännu? Har haft ömma bröst fram tills idag. Illamåendet kom i vecka 6, har fått tabletter utskrivna. Känner inga andra symptom.

PS. Önskar också att vara med i gruppen på Facebook, har förstått att den är hemlig? Önskar gärna gå med om den inte är offentlig hur går jag tillväga???

• Albaz

Jag menar att jag är i v8(7+5) och går in i vecka 9 på torsdag. Har så svårt med veckorna ????????

• Albaz
    Glitterpinnar skrev 2017-08-30 12:58:13 följande:
    ... det verkar som att inbjudan via mejl krånglar för många, det går bra att skicka mig namn samt hur din profilbild på facebook ser ut så bjuder jag in till gruppen (måste bli vänner först men du kan ta bort mig sen) / J
    Hur mailar jag dig?:)
Svar på tråden BF April 2018