Inlägg från: Karolina80 |Visa alla inlägg
  • Karolina80

BF April 2018

Anonym (Undrande BF) skrev 2017-08-24 15:53:57 följande:

Jag får inte riktigt ihop det här. Min mens började 13/7, jag plussade 23/8, fick då "gravid 3+", alltså över 3 veckor sen befruktningen. Enligt mina 4 appar jag laddat ner så är jag i vecka 7 (6+0) idag. Idag när jag ringde MVC så fick hon det till att jag är i vecka 5.. Jag får det till att det var 6 veckor sen sista mensen första dag.. Hjälp mig tjejer?! Vilken vecka är jag i?! Varför får jag o apparna det till en sak, och BM en helt annan? Tacksam för alla svar <3

skumt! vi har samma datum för sista mens, och både min app och bm är överens om att jag är i v 6+0 :)
  • Karolina80
    Hha15 skrev 2017-08-24 19:38:49 följande:

Tror nästan att din bm räknat fel. Jag har också samma datum för mensen och gick in i vecka 7 idag. Har bf 18 april :)

Alltså, jag är ju i v7, men snackar man med BM envisas de ju med att säga 6+2 osv. Enligt dem är jag inte i v7 förrän 7+0 :) Kul med en till med samma bf! Hur mår du? Ska ni göra tidigt ultraljud?
  • Karolina80
    Hha15 skrev 2017-08-29 19:49:33 följande:

Nej okej, de räknar kanske lite annorlunda :) jag mår väldigt bra, känner mig väldigt trött bara. Ja vi ska göra ul 10 september, är i v 8+3 då :) själv då? Hur mår du? :)

Skönt, mår oxå ok faktiskt- men har fortfarande semester så det kanske låter annorlunda när man är tillbaka på jobbet :) Vi gjorde VUL nu på morgonen och fick se ett pyttehjärta slå :) Lycka till!
Svar på tråden BF April 2018