• Anonym (Eva)

Träffa pojkvännens barn för första gången

Jag hade inte blandat mig i såna förhållanden.Ett så litet barn och föräldrarna tjafsar och då blir man automatiskt inblandad.Ta det lugnt med mannen,det är väl inte bråttom att flytta ihop.

• Anonym (Eva)
    Anonym (MM) skrev 2017-07-20 19:22:26 följande:

Man kan inte riktigt tänka så tycker jag. Är han en bra person som jag älskar kan jag inte direkt tänka att jag inte ska vara med honom p.g.a hans ex. Nejdå här ska inte flyttas ihop än på ett tag, vi tar det lungt! :)

Du låter väldig ung.Men önskar dig lycka till.(Själv skulle jag aldrig blandat mig med en man med småbarn och alla problem det innebär.Förstår att din pojkvän är lugn och glad,inte så lätt att få en tjej i hans situation.)
  • Anonym (Eva)
    Anonym (MM) skrev 2017-07-21 14:17:41 följande:

Nu var det inte så att jag efterfrågade råd om man ska stanna eller gå. Och att påstå att han är lugn för att det är svårt för han att hitta någon i sin situation är en nedvärdering. Jag tänker stanna hos han. Jag vill enbart ha tips kring hur man underlättar och gör när en pojkvän har barn sedan tidigare.

Hur vill du ha det?Sånt litet barn kräver mycket tid och omsorg.Hur mycket vill du vara delaktig?Är du ok med detta att aktivt hjälpa till din kille?Annars har du rätten att säga nej ochså .
Svar på tråden Träffa pojkvännens barn för första gången