Inlägg från: Afterlife |Visa alla inlägg
  • Afterlife

Mat på tub

Mina föräldrar köper fortfarande böcklingpastej ibland så det borde gå att få tag på.
    Finns inte messmör på tub också?
    Mjukostar av olika slag? Men det kanske inte är så roligt. Fanns ju en renost för några år sedan t ex.

• Afterlife

Finns visst en laxpastej också och makrill på tub! :) (stackars dina intet ont anande vänner) ;)

• Afterlife

Det finns ju några specialsorter av kaviar också, synd att den där med banan (*urk*) inte finns kvar... ;)
    Men jag antar att fiskpastejerna är kylvara? Eller håller de sig under transporten?

• Afterlife
    Aniiee skrev 2017-07-21 12:42:23 följande:

tack för tipsen som trillat in =) Det kan bli bra det här.

Någon som har tips på riktigt goda knäckebröd jag kan skicka med? Som inte är Wasa? Jag käkar inte knäckebröd så jag har ingen koll alls där.....

Visst bor du i Stockholmsområdet? Jag skulle tipsa om att gå till någon delikatessbutik, de har säkert lite roliga sorter. Kanske från små tillverkare.
    Själv äter jag bara leksandsknäcke när jag äter knäckebröd. Kan ju vara lite skoj med dalahästar på, förvisso?
  • Afterlife
    Aniiee skrev 2017-07-21 14:23:03 följande:
    Japp, bor strax söder om Stockholm. Bra idé. Sånna ställen brukar vara lite si och så med förpackningarna bara, men man kan alltid kolla =P

Leksandsknäcke ska kollas. Min bild av leksandsknäcke är gigantiska runda brödkakor =P 
    De har mindre trekantiga förpackningar också! :)
Svar på tråden Mat på tub