Knappklara skrev 2017-08-04 14:00:43 följande:
Jag vet precis hur det känns! Känner samma sak då när jag gick på toa. Nej tror du är före, är 20+0 idag (v21) beror på hur man räknar. Men två veckor kvar sen tillhör jag iaf FL om det skulle bli något.
Du fick ju planerat cerklage under lugnare former, så nej då kanske inte antibiotika behövs. Jag var ju öppen med buktande hinna, så var säkerligen därför jag fick äta det i 10 dagar efteråt.
Man blir ju så jäkla orolig. Men dom sa att flytningarna kan öka med cerklage och man kan uppleva det som vatten. Efter att man vart med om flygningar som VART fostervatten också så vet man knappt hur det skall kännas längre. Man skall kunna känna på lukten, men det gjorde jag inte den gången det var vatten. Svårt det där. Känner du några sd?
Jaha, du räknar så :) Ja, då är jag några dagar före.
Mitt var väl inte planerat utan sattes för att jag stod på mig och tappen var nere på en nivå där den räknas som kort och verkade drastiskt bli kortare med en fet funellering. Men det var ju heller ingen akutoperation så får väl säga halvakut, typ.
Jag har haft väldigt vattniga flytningar under senare veckorna och det verkar kunna bero på tappen då. Till mig sa de att det kan vara vanligt när man öppnar sig så borde ju även kunna vara om tappen påverkas på annat sätt. Den sluter sig eller man kör en nål igenom den tex. Haha. Surrealistiskt
Karenlucia skrev 2017-08-04 14:04:28 följande:
Okunnigt kanske men jag hade bett om antibiotika för säkerhetsskäl :)
Ska kolla med läkaren på tors samt lämna in en ny urinodling på mån. Så hoppas att det ska hålla sig tills dess iaf :)