• Anonym (lonelywolf)

Vad saknar du mest som singel?

Vad är ditt främsta argument för att det är bättre att att ha en partner i ditt liv?

• Svar på tråden Vad saknar du mest som singel?
  • Workman

Någon att dela middagen med, vakna upp med, diskutera med, krama om, irritera sig på, skapa en framtid tillsammans med

• Anonym (Intressant!)

Kuk.

Vill inte vakna upp bredvid någon, eller bli väckt av att han snarkar, inte heller vill jag höra hans toalettljud, eller behöva prata om min dag.

Däremot är han välkommen 2 gånger i veckan med sin kuk. ????

Så det ultimata: singel med kk som bor näära!

• Akira Öken

Är gift men lever som singel för närvarande.

Saknar självklarheten, att komma hem till någon och att somna och vakna upp tillsammans.

Saknar även närheten och sex.

Att vara viktigast för någon.

Att hjälpas åt med hus och hem. Inte alltid behöva diska, handla, klippa gräset, laga mat, städa osv. Glädjen i att dela en vardag, glädje och sorg.

Sen tänker jag att det inte bara är saker att sakna utan att det finns massor med positiva saker med att vara själv. Inte behöva ta hänsyn till någon annan hela tiden. Att göra vad man vill och vara hur man vill.

Fördelar och nackdelar. Huvudsaken är ju egentligen att man är någorlunda nöjd med sitt liv.

• Anonym (Sthlm)
    Anonym (Intressant!) skrev 2017-07-16 15:56:15 följande:

Kuk.

Vill inte vakna upp bredvid någon, eller bli väckt av att han snarkar, inte heller vill jag höra hans toalettljud, eller behöva prata om min dag.

Däremot är han välkommen 2 gånger i veckan med sin kuk. ????

Så det ultimata: singel med kk som bor näära!

Så har du nån kuk som besöker dig?
  • Anonym (Intressant!)
    Anonym (Sthlm) skrev 2017-07-16 16:40:14 följande:

Så har du nån kuk som besöker dig?

Tyvvär inte sedan det tog slut med kkn i april????
  • Anonym (Sthlm)
    Anonym (Intressant!) skrev 2017-07-17 06:02:21 följande:

Tyvvär inte sedan det tog slut med kkn i april????

Saknar motjuck jag med just nu ;)

Intresserad?
  • Anonym (N.n)

Saknar närhet, sova tillsammans, ha någon att prata med, göra saker tillsammans, hälsa på barnen tillsammans ja finns en hel del till men det är först o främst närheten jag saknar.

• Anonym (Intressant!)
    Anonym (Sthlm) skrev 2017-07-17 06:28:05 följande:

Saknar motjuck jag med just nu ;)

Intresserad?

Möjligtvis. Hur gör vi?:)
  • Anonym (Sthlm)
    Anonym (Intressant!) skrev 2017-07-17 20:12:20 följande:

Möjligtvis. Hur gör vi?:)

Kika lite kanske!? ;)

Var bor du?
  • Anonym (Snart tokig)

Jag saknar mest en kombination av ömhet, närhet och sex. Hur jävla desperat kan det inte låta?!
    Tror även det är vanligt bland oss män, att vilja känna en längtan och saknad efter hett sex MED närvaro, känsla och ömhet. Ibland kan det kanske vara skönt med ett kravlöst och enbart kroppsligt sex. Det jag behöver och saknar är ändå ett förenande/innerligt och hett sexliv med kontinuitet. Hur fan gör de som önskar mer än bara ett knull men inte nödvändigtvis ett förhållande?

• Anonym (Lothar)

Morgonsex och kvinnlig omsorg.

• Anonym (Q)
    Anonym (Snart tokig) skrev 2017-07-17 21:55:23 följande:

Jag saknar mest en kombination av ömhet, närhet och sex. Hur jävla desperat kan det inte låta?!
    Tror även det är vanligt bland oss män, att vilja känna en längtan och saknad efter hett sex MED närvaro, känsla och ömhet. Ibland kan det kanske vara skönt med ett kravlöst och enbart kroppsligt sex. Det jag behöver och saknar är ändå ett förenande/innerligt och hett sexliv med kontinuitet. Hur fan gör de som önskar mer än bara ett knull men inte nödvändigtvis ett förhållande?

Vad är det du vill ha? En kk där ömhet och innerlighet ingår? Blir det inte som ett förhållande då?
  • Virrpanna70

Jo, kanske. Men jag kan tänka mig att ha sex för stunden, då med mer känsla än de tidigare erfarenheter jag har. Kanske bara dåliga erfarenheter av one night standsObestämd Så desperat trött på att dra en tralla och inte känna ömheten och närheten/närvaron av en kvinna!!!!

• Anonym (Intressant!)
    Anonym (Sthlm) skrev 2017-07-17 20:34:24 följande:

Kika lite kanske!? ;)

Var bor du?

Jag menar. .. är det möjligt att prata mer privat på nåt vis? :)
  • Anonym (Reptilhjärnor)

Man lättar till del sitt hjärta och dess intentioner. Precis som du gjort här, fast för en tilltänkt kvinna till vän. Testa kontaktsajter om du inte redan gjort det kanske, större chans att hitta rätt.
  • norrauppland
    Anonym (Intressant!) skrev 2017-07-17 22:43:01 följande:

Jag menar. .. är det möjligt att prata mer privat på nåt vis? :)

PM då kanske eller har du nån annan ide?
  • Cecese
    Man är ärlig och hittar en vän med förmåner  
  • Virrpanna70

"vän med förmåner" låter som vad jag söker. Bra formulerat!????????

Vän med förmåner sökes!

Förslag?????

Svar på tråden Vad saknar du mest som singel?