Fula människor?
Har alltid funderat över varför fula människor alltid är tillsammans med fula människor. Har de en annan standard, eller tar de vad de får? Vad tror ni?
Har alltid funderat över varför fula människor alltid är tillsammans med fula människor. Har de en annan standard, eller tar de vad de får? Vad tror ni?
Jag har alltid funderat på varför vissa är så elaka dömande och korkade. Men nu kan jag ju fråga dig det eftersom du är en sån människa. Såå varför är du så elak dömande och korkad??
De gillar det utseendet och därför har de det själva och har en partner med sånt utseende? Personligen tycker jag de flesta modeller inte alls ser bra ut.
Jag har alltid funderat på varför vissa är så elaka dömande och korkade. Men nu kan jag ju fråga dig det eftersom du är en sån människa. Såå varför är du så elak dömande och korkad??
Så du anser dig vara snygg då?
De gillar det utseendet och därför har de det själva och har en partner med sånt utseende? Personligen tycker jag de flesta modeller inte alls ser bra ut.
Oj försökte du med en förolämpning där. Vad gullig du är. Du är ändå elak korkad och dömande. Haha idiot
Nu pratar jag inte om att "ha" ett utseende såsom stil osv. När det kommer till modeller håller jag med dig. De flesta modeller har ett väldigt speciellt utseende.
Det gjordes faktiskt en studie om det här förut. Vet inte vad den hette, men du kan säkert hitta den med en snabb google search.
Resultatet visade att ifall man kunde lägga alla kvinnor och män på en skala från mest attraktiv till minst attraktiv (utgick endast från heterosexuella par och innefattade inte bara utseende, utan också arbete, intelligens, personlighet osv), så skulle männen i toppen söka sig till kvinnor i toppen, de i mitten söka sig till de i mitten osv. Det beror på flera faktorer, så som att den i toppen kan välja vem som helst, så hen väljer den som också är i toppen. De längre ner skulle gärna vilja välja någon från toppen, men de är rädda för att bli avvisade, och siktar därför lägre för att undvika det. Om skalan är från 1-10 så skulle en person med 5 "attraktionspoäng" närma sig en person mellan 4-6. Det handlar också om att personen vill känna att den räcker till, och vill därför inte sikta för högt för då kommer hen hela tiden behöva bevisa sig själv och kan aldrig leva upp till sin partners nivå.
Det handlar helt enkelt om en undermedveten drift att hitta den bästa partnern i konflikt med en rädsla för att bli avvisad. Självklart finns det undantag där en väldigt attraktiv person väljer en mindre attraktiv person, men generellt sätt så brukar vi hålla oss inom vår egen nivå.