Inlägg från: GRAVID KVINNA 23 |Visa alla inlägg
  • GRAVID KVINNA 23

I vilken v. kan man göra gravtest?

Just nu min mens är sent 8 dagar vilken innebär att jag kan vara i vecka 6(5+0)

Min senaste mens var 6.06.17 brukar har regelbundet mens.

När kan jag testa mig för att vara säkert art jag e gravid?

• Svar på tråden I vilken v. kan man göra gravtest?
  • GRAVID KVINNA 23
    crazy_happ1ne55 skrev 2017-07-11 00:28:15 följande:

Du kan testa nu...

Okej, ska göra det imorgon :)

Ska se om jag är gravid :)
  • GRAVID KVINNA 23
    Anonym (på bim) skrev 2017-07-11 08:02:55 följande:

Man kan testa på dagen för förväntad mens, alltså när du borde vara i v 4+0, även några dagar innan det brukar man kunna se. Så du kan testa när som helst, oavsett tid på dygnet om du är 8 dagar förbi när mensen skulle komma. 

Tack för ditt svar!

Jag testade mig innan 12 idag med den billigaste gravtestet för 69kr med 2x stickor och det visade ingenting. Kanske är det för tidig med denna testet?

On jag ska gå t barnmorska och testa mig idag, ska det visa samma med deras testet?
  • GRAVID KVINNA 23

Om jag kommer testa mig med Clearblue Blu Digital test, dom visar hur många veckor är jag gravid, tror du det kan hjälpa ?

• GRAVID KVINNA 23
    Anonym (på bim) skrev 2017-07-12 12:42:48 följande:

Ja de visar ju veckor man är gravid, men är man inte gravid så svarar den ej gravid. Har du fått negativt på andra test så tror jag du kommer få det även på digitalt tyvärr. Har du testat något idag?

Hej!

Japp jag testade idag kl 07, på morgonen med samma testet som det var kvar och det visade inget, men jag tänker , antingen är det för tidig för då min kompis räknade idag att jag kanske skulle ha sent äl , och på app PREGLIFE visar att jag e i 6v, 5+1?

Hon sa att appen säger fel för då kan jag vara för tidig grav,

Några dagar sedan hade jag illamående på morgonen, brukar ej äta frukost men bär jag vaknade då kunde ej stå , var tvungen sitta lite å dricka nåt sen gick det bra. Tänkte testa bästa vecka igen med digital istället . Men mina bröstvårtor är mörka, så det kan vara tecken på grav, men varför app säger nåt annat ?
  • GRAVID KVINNA 23
    princess77 skrev 2017-07-12 20:33:45 följande:

Har du redan testat 3 gånger finns bara två alternativ,antingen är du inte gravid eller så har du testat för tidigt. Vänta en vecka och testa med ett digitalt test.

Testade mig imorse 2:a gånger bara från samma gravtestet sin jag köpte. Men kanske min äl var senare än jag räknade?

Jag har också vit slem, beige-vit..
Svar på tråden I vilken v. kan man göra gravtest?