Hoppas7910 skrev 2017-08-24 11:12:14 följande:
Jag hade som tur var min sambo med mig :) han har ff semester så han kunde följa med. Skönt!
Okej, då är du inte så långt före mig :) jag har bf 9 april som det ser ut nu.
Så härligt när man får med sig en liten VUL bild hem <3 Titta och njut :)
Ska på nytt VUL på tisdag nästa vecka och ser det bra ut då så blir det kub för oss. Jag är typ gammal som gatan så jag blir erbjuden det. Alltid skönt att få se bebis igen och få fler undersökningar. Hjälper ens nervositet lite iaf :)
Jag ska till BM på inskrivning på måndag, så dem har lite tid att förbereda inför kuben. Man tar ju blodprov i v 10 inför kuben.
Då känns det lite mer verkligt också :)
Ja, alltså magen är ju som i 5:e månaden på kvällen!! Herregud som den svullnar. Svårt att dölja den för folk då.
Jag fick berätta det för min chef nu i måndags då jag inte kunde åka och jobba, kräkte och mådde så kass.. så det kändes bättre att berätta varför för henne :)
Hur går det på jobb för dig?
Och ja.. stackars sambona ;) dem har nog inte det helt lätt just nu! Hihi
Ja va skönt, min sambo var tvungen att stanna hemma med dottern, va skitneevös att sitta där i väntrummet :/ men glad att jag fick bevis på att de är ngt där inne och en bild jag kan kika på när oron slår till :)
Hehe, va skönt att gå på ett extra och KUB. Vi blir inte erbjudna det dörren man är minst 35 här i GÄvle, men jag har kontaktat akademiska i Uppsala som tar emot om man betalar själv, och det vill vi göra :) jag är 29 men känns bra att kolla ändå när man haft sån otur!
Va skönt, jag har inte inskrivning fören 2 veckor, så jag lär ev ringa o säga att jag tänker göra kub så jag får ta prover innan..
Jadu, min mage lever sin egna värld.. vissa dagar eller vissa tider under dagen så är den jättesvulle än o i nästa sekund inte alls, ibland illamående men svagt och ingenting några dagar, ömma bröst är de enda jag har som sitter i hela tiden, och varierar i styrka under dagen/dagar, men inte så mkt molvärk eller så.. trött är jag dock och känner mig slut :) mycket med de här :D
Och nu har dottern fått vattkoppor (tror vi) så de blir inte mkt sova eller lugn :/ precis när hon börjar inskolning också, så nu lär vi börja om :(
På jobbet går de bra, har större kläder o ingen märker ngt än iaf (som jag vet) men ibland känns de tungt att cykla runt, vara trevlig och greja när man bara vill lägga sig ner på marken o slockna ;)