BF april 2018
Åh, tack snälla du :) ja, det var så skönt!!!
Har nog knappt fattat det än, hade nog ställt in mig på att det inte skulle finnas något hjärta där inne som slog.. och så fick vi inte titta på skärmen direkt själva heller så den stunden innan han sa att han såg ett hjärta kändes som timmar!!
Vilket mirakel det är alltså.. 5.4 mm lång och ett litet hjärta <3
Håller alla tummar för att du får ett lika bra besked nästa vecka! Var det den 21:e?
Dem erbjöd kontrollen om 2 veckor själva, just för att hålla koll och göra oss lite lugnare iom alla tidigare förluster.
Idag mår jag riktigt blä.. fy så illa jag mår :/
Har mått illa innan oxå men då har det hjälpt att äta nåt. Hjälper inte längre.. så jag typ ligger och mår illa hela tiden.
Vad drygt att börja jobba mitt i all oro! Jobbar du heltid? Har det gått bra idag?
Själv börjar jag på måndag.. ser inte fram emot det med detta mående och trötthet.
Så arg och sur som jag är så lär dem märka nåt.. magen blir ganska stor oxå med svullnaden så den får gömmas på nåt sätt. Den brukar va hyfsat platt annars.
Din med eller?
Testat nåt idag? ;) haha, jag förstår dig! Det skapar någon slags trygghet. Men nu har jag inte köpt fler tester så jag ska försöka låta bli!
Blir ju sååå dyrt!
Ja de hoppas jag med, på tisdag nästa vecka (22:a) är så häkla nervös och vet inte vad jag ska tro :/
Va snällt att de själva ville kolla upp o lugna er, alla är ju inte så dessvärre :/
Usch.. ja man ska akta sig för vad man önskar :)
Nej, jag jobbar 75% men varit intensivt nu första veckan, och nästa vecka ska vi ha inskolning med Lilltjejen så de är allt på en gång och inte lite heller!
Jobbar du heltid?
Min mage verkar vara smått svullen till o från, på kvällen upplever jag den mer svullen också är jag lite gasig ;D har fortfarande ömma bröst men har inte mått illa av någon grad på några dagar, kan ju vara för att jag äter regelbundnare nu när jag börjat jobb.
Men känner mig i te jättegravid :( vill ju känna mer!! :)
Har inte testat idag.. haha! Och tror inte jag ska göra de mer eller, orkar inte hålla på o få en massa hopp om de nu går åt pipan :/
Vill veta nu nu nu hur de är!!!!