Linda2barnsmamma skrev 2017-12-16 16:02:10 följande:
Ja då har vi ganska lika då fast tvärtom .... Ja vi e oxå jätte nyfikna... den har redan en jäkla vilja här inne... mer vild än still
Men samtidigt så e de ju skönt när bebis rör på sig så att man vet att det är okej ...
Men ett problem....
Har såna problem med flytningar . blir helt dyngsur vissa gånger.. speciellt nattetid. o gå med skydd jämt o ständigt tar ju kål på en. usch.. Ja känner mig ju inte direkt jätte fräsch o gå runt så här jämt o ständigt...
Ja hehe :) vi har bf 8 april men jag ska kämpa för planerat snitt även denna gång.
Vår Skrutt är med väldigt vild men mest på kvällar när man tar det lite lugnare. Men absolut så är det mysigt varje gång man känner nåt. På måndag när jag går in i vecka 25 så ska jag börja ta magbilder. Gjorde det från vecka 20 med de förra men är lite större nu så inte lika roligt. Men nu vill jag börja känner jag. Magen har likspm fått en ny form. Hård kula över naveln. Så blir kanske en hög mage denna gång :)
Jag har ett annat problem. Får svamp hela tiden. Tagit två kurer men blir inte bättre. Har provat att tvätta med intim olja. Det har hjälpt en del. Ska till bm på måndag. Hoppas man får höra hjärtljud!! :D