• JTo

BF april 2018

Vad kul, hoppar in här jag också :) har bf 7 april (är i v.3+6) och för oss blir det 4:e barnet, storasyskonen är födda 06, 08 och 11 och jag hade sagt bestämt och absolut "nej" till fler barn men blev ändå glatt överraskad över vad lite slarv kan leda till ;)

Än så länge har jag känt mig tröttare än vanligt, lite lätt mensvärk till och från (vilket jag fick totalpanik över innan jag insåg att det är ett av de vanligast symptomen i början) och att lukten av handsprit och desinfektionsmedel får mig att vilja kräkas (jag jobbar som uska på sjukhus så jag hoppas att det symptomet går över snabbt).
  • JTo

Någon annan som har svårt att sova?

Några dagar innan och efter jag plussade gick jag runt som en zombie och somnade så fort jag satte mig ned men nu är det stört omöjligt, jag är småtrött innan jag går och lägger mig men så fort jag kommer i säng så blir jag pigg och ligger bara och vänder och vrider mig..

Som tur var är jag ledig idag för jag somnade inte förrän vid 6 på morgonen, vaknade igen vid 10 och kunde inte sova mer.

När jag väl somnar på natten vaknar jag efter en liten stund igen och så börjar det om, vända, vrida och till slut somna :( det hade inte varit ett så stort problem (för jag är inte trött på dagen efter att jag sovit dåligt) om inte sömnbristen hade gett mig sådan huvudvärk!

• JTo
    Kadde90 skrev 2017-08-08 15:56:40 följande:

Hej alla fina blivande mammor,