BF april 2018
Hej alla! Väntar barn nr 2 i april :) ser att fler ammar syskon, så kul! Det gör även jag :) vill gärna va med i fb gruppen, men hur skickar man adress i PM?
Hej alla! Väntar barn nr 2 i april :) ser att fler ammar syskon, så kul! Det gör även jag :) vill gärna va med i fb gruppen, men hur skickar man adress i PM?
Någon mer än jag som är sjukt illamående? De går inte över, mår dåligt hela tiden, blir värre varje dag och all energi går åt till att inte kräkas rakt ut :( jag är bara i 4+4 hur f*n kan jag må så redan? Hur ska detta sluta? Förra grav mådde jag inte illa något.. börjar jobba på måndag hur ska jag klara de? :(
Någon mer än jag som är sjukt illamående? De går inte över, mår dåligt hela tiden, blir värre varje dag och all energi går åt till att inte kräkas rakt ut :( jag är bara i 4+4 hur f*n kan jag må så redan? Hur ska detta sluta? Förra grav mådde jag inte illa något.. börjar jobba på måndag hur ska jag klara de? :(
Hur mår ni alla i tråden? :)
Någon mer som är i vecka 10+2 och känt att symptom börjat lugna sig?
Har bf 6 april oh har känt den senaste veckan att mina symptom lugnat sig, och varier försiktigt.. de ömma brösten är inte jätte ömma men finns där och sen svullna magen känns som om den försvinner ibland och sen kommer tillbaka...?
Hej allihopan!
Är i 11+1 med bf 6 april. Inskrivning imorgon på mvc :) Bor i Halmstad, någon som bor i krokarna?
Så här såg min bebis ut i v. 11+6 om ni undrar!