Stenbock7 skrev 2017-08-11 05:43:32 följande:
Jag har! Det är verkligen som vid ägglossning men ibland lite mer vita (ursäkta detaljer). Det var mitt tidigaste symtom både nu och min förra grav (som tyvärr slutade i mf v. 6). Har du andra symtom? :) jag har nästan bara det, men är mer pigg än vanligt. Vaknar 4:30 och är redo att börja dagen haha!
Precis så är det för mig med! Vita och MYCKET. för mig är det tvärt om - jag är tröttare än vanligt. Jag är redo att lägga mig vid kl 22 och har ofta sovit mitt på dagen. Har också haft molvärk i kanske 5 dar, och så har jag haft ont i magen och blivit helt svälld efter jag ätit. Men annars mår jag som vanligt :D
LinaMartina skrev 2017-08-11 07:59:49 följande:
Har också rätt mycket flytningar. Känner det oftast nån minut efter att man varit o kissat, som om man slappnade av då och det kom i efterhand (ursäkta) haha. Men blir lika glad varje gång jag ser det är flytningar och inte blod för man känner ju hur det rinner till. Usch nu blev det lite för mkt här kanske.
Har fortsatt ömma bröst o måste ha bh på konstant. Mycket molvärk som blir mkt värre på kvällen, måste då ta alvedon = ont på RIKTIGT alltså. Nån mer?
Jag har ont som mensvärk men inte så ont att jag behöver ta någon värktablett. :) ja jag pustar liksom ut lite varje gång jag ser att det inte är blod i underkläderna. Det är ju känsliga veckor vi har framför oss! Ja har lämnat det till Gud och försöker komma ihåg att vända mig till honom när jag blir nojig, så jag inte virvlar bort i mina egna tankar.