BF april 2018
Hej alla
Fick vårt efterlängtade plus i helgen så BF blir i början på April :) inte gått så långt och hoppas allt går vägen. Är 32 år och har två barn sedan tidigare 8 och 6 år.
Hej alla
Fick vårt efterlängtade plus i helgen så BF blir i början på April :) inte gått så långt och hoppas allt går vägen. Är 32 år och har två barn sedan tidigare 8 och 6 år.
Hej alla!
Har idag börjat blöda :( kommer lite då och då och är klarrött. Är i v 5 nu och har inte haft det så innan i mina tidiga graviditeter, vet att det kan vara vanligt med blödningar men är lite orolig har aldrig haft missfall tidigare. Ni får gärna dela med er om ni har några erfanheter :)
Hoppas, hoppas att allt går bra <3 ska hålla tummarna gör dig! Blödning tidigt i graviditeten är dock vanligare än man kan tro så det behöver inte vara någon fara. Men det är en ganska klen tröst när man blöder. Man tror ju alltid det värsta :/
Hej alla!!!
Skrev för en tid sedan att jag fått mensliknande blödningar på dagen jag skulle haft mens efter mitt plus...misstänkte mf men har sedan dess plussat och tog senast sent igårkväll ett nytt (se bild) så starkt har det inte varit innan så håller hoppet uppe fortfarande :)
Ingen :(?
Supernervös!! ska göra ett tidigt UL imorgon....alla symptom är kvar men för 4 veckor sedan hade jag blödning som mens
Hur gick det idag ?
Åh, då håller vi tummarna på en ny graviditet. Kram
Hur lyckas ni få tidiga vul? Jag har bokat in privat ultraljud i vecka 9. Tidigare än så kan jag inte få se den lille. Hoppas allt är bra. Känner knappt någon växtvärk. Bara massa illamående och ingen matlust :(
Så tråkigt :(
Men jag håller också tummarna för en ny graviditet!!