BF april 2018
Hoppas 7910,
Håller tummarna för att det slår om imorgon.
Betyder 79 att du är född -79? Det är jag nämligen.
Plussade nyligen 4+6 idag
Hoppas 7910,
Håller tummarna för att det slår om imorgon.
Betyder 79 att du är född -79? Det är jag nämligen.
Plussade nyligen 4+6 idag
Hej alla! Stort grattis till alla plus. Så underbart!!!
Plussade i söndags och enl appen beräknad till 10 april.
Precis som många andra skriver känns det nu plötsligt som om alla symtom försvunnit. Brösten inte längre lika ömma och inte heller lika trött som de första dagarna...
Tröstar mig med att vi är många som känner likadant och att det kanske inte är så ovanligt man känner det så.
Har tvillingar på 3 sedan innan.
Hej!!
Jag är lite över 30 och har två barn i mellanstadiet sen tidigare och jag plusade och har BF 20 april enligt Natural cykles.
Och jag tänkte börja med en fråga:
Är det fler som har väääääldigt mkt flytningar? Nästan som vid ägglossning?
Är det någon här som planerar att göra ett kub eller nipt test? Har ni koll på om man pratar med barnmorskan om detta på sitt första besök och hon sedan hjälper till med att boka? Eller om man kan ringa när man vill till de kliniker/sjukhus som utför dessa tester? OBS jag är i vecka 5 och har min inskrivning om 2 veckor.
När har du BF då? Jag har enligt NC 20 april , men ser om det finns andra bud :) (är också 4+2)
Någon här inne som kan tipsa om ett gott alkofritt vin? Jag ska på 30årsfest nästa helg, och har planerat att fylla en tom flaska som det tidigare varit Relax i.
Hej! Tänkte hoppa in här om det är några kvar här. Jag TROR att jag har BF 20 april. Men jag vet inte.
Har en son på 9,5 månader och mensen har inte synts till sen jag plussade med honom. Jag tog ett test för någr månader som var blankt. Tog ett nytt för 1 vecka sedan där teststrecket dök upp så fort det snuddade vid urinet. Nästan så jag fick invänta kontrollstrecket för att se så testet funkar. ???? det här är alltså helt oplanerat, inte bästa timeingen men så välkommet ändå.
Nu är grejen den att jag började blöda för 4 dagar sedan typ. Mest gammalt blod som kommit ut. Men ibland ljusrött. Väldigt lite. Men ändå något. Det oroar en del. Blöder än. Men så lite. Vi får se vad som blir av detta..
Någon här som varit med om att ha symptom i början vecka 5 som sen försvunnit vid vecka 6 helt och håller men sen fått tillbaka dem inför vecka 7 med förändrad karaktär och allt varit bra? :)
Ett tips tjejer! Förstår att alla längtar etter att göra ett UL och se ett tickande hjärta. Även jag är sjukt nervös.
Dock borde ni egentligen vänta tills iallafall vecka 8+0. Min bästa väninna är gynekolog och enligt henne så går det i stort sett alltid bra om hjärtat slår EFTER 8+0.
Kommer man någonsin sluta noja? V. 5+2, och jag har fortsatt att tempa, idag hade jag ett rejält dropp i temperatur. Kan vara felvärde, hade väldigt kallt i sovrummet imorse, men man är ju som man är...
Har ju knappt några symtom heller (har knappt haft några alls). Mest molvärk, och den har varit ungefär likadan sen veckan innan bim.
Vågar inte ringa mvc för att jag inte vill behöva ringa och avboka... Men då nojar jag för jag måste få lite råd om min levaxinbehandling. En riktig rävsax!
Hej igen på er alla.
Stort grattis till er alla som fått plus!
Gick in i vecka 8 igår (7+0) bf 2/4 enligt app.
Kämpar redan med illamående dagligen sedan ett par dagar. Blir bättre framåt kvällen. . Får verkligan tvinga i mig typ smörgåsrån och annat som jag är sugen på. Inte jätte sugen på mat liksom. Undrar hur det ska gå och jobba nu, börjar imorgon efter 6 veckors ledighet.
Någon som har något bra tips mot illamående? Hade de likadant när jag väntade vår dotter som är 2 år. Då var jag också illamående ganska många veckor.