BF april 2018
Jag skulle gärna bli inbjuden till gruppen :)
Jag skulle gärna bli inbjuden till gruppen :)
Hej alla! Är gravid med vårat första barn, enligt appen så är beräknas den lilla i magen komma 6/4.
Hur går man tillväga nu när man har fått ett plus? :)
Vill gärna vara med i fb gruppen om den är sluten!
/Ida
Idag skall jag till gyn och egentligen bara fastställa att jag fått missfall. Så tungt. Vet inte hur jag skall ta mig igenom detta...
Har bjudit in er i bf gruppen ni som uppgett mejl här eller skickat pm, skriv till mig om jag missat någon!
Hej!
Jag har inte plussat än för jag har inte tagit ett test ännu ????
Dock är jag rätt säker på att jag är gravid då vi hade sex under dagarna för ägglossning (visade det sig) och nu har jag sån extrem molvärk.
Inne på fjärde dagen med denna molvärk och när den sätter i som värst (på kvällarna) är det ett helvete att stå eller röra på sig. :/ känns inge vidare faktiskt, känns som att man ska börja störtblöda närsomhelst. En av anledningarna till att jag tänker vänta 1 vecka till innan test.
Men det här blir femte barnet isf och yngsta är bara 8 månader så det är inte planerat heller, vilket är en annan anledning att jag vill skjuta på testandet.
Får sån ångest över att hon är så liten och att tänka på vilka kommentarer man ska få.. :(
Iaf har ngn mer haft sån hemsk molvärk? Jag har haft såhär en gång tidigare men det slutade i mf men då började jag blöda ungefär samtidigt som värken börja. Vilket jag inte gör nu, enligt beräkningar så är jag i v.5
Har aldrig varit gravid såhär tätt inpå heller kanske därför det gör extra ont?
Ps. Ignorera mitt användarnamn, jag vet inte hur man ändrar. ????
Jag pmade min mail om att få bli tillagd i fb gruppen men vet inte när det blir? ??
Tack! Det gjorde det inte :( känner mig konstigt tom i kroppen på något sätt så det känns som allt mitt hopp försvunnit..
har läst att det inte alltid är att veckoindikatorn stämmer men jag fick 2-3 veckor förra onsdagen så rent logiskt borde det slagit om. Sen blir det inte bättre av att brösten ff inte är ömma. Fasen :(
Ja, det betyder det! Vad kul med en av samma årgång :) man känner sig lätt lite gammal ;)
Jag är 5+1 idag! Så vi är nästan lika där med :)
Åh så skönt att höra att man inte är ensam om varken det ena eller det andra :) har du haft sån molvärk tidigare graviditeter?
Ska slänga mig med i fbgruppen efter jag testat, vet inte nu om jag orkar vänta en vecka till eller om jag testar imorgon redan :p
Hej! Plussade igår med andra barnet. Har Sixten 2,5år sedan innan som fortfarande ammas. Får se Hur länge jag orkar fortsätta med tanke på att jag redan är väldigt öm i brösten :) någon mer som ammar storasyskon under graviditeten?
Lägg gärna till mig på facebook annabeckmam@hotmail.com
Någon som vet om det finns någon FB-grupp för oss?
Jag tycker Familjeliv är lite jobbigt att läsa ibland med mycket text och en inte alltför uppdaterad hemsida/app :P Och ska man följas åt i 9 månader känns det lättare på FB ;)
Provar igen med min mail, inte fått inbjudan :)
annasofia900607@gmail.com
Hej alla! Väntar barn nr 2 i april :) ser att fler ammar syskon, så kul! Det gör även jag :) vill gärna va med i fb gruppen, men hur skickar man adress i PM?
Har skickat inbjudan till er som pm:at eller skrivit er mejl här, bara att ni som är intresserade av att vara med i den hemliga gruppen på facebook hör av er till mig! :)
Får upp precis samma när jag går in!?
Hej, jag fick bara ett felmeddelande men joinar gärna FB gruppen :)
Nu är gruppen på facebook stängd (bf april) då det efter en omröstning beslutats att den skulle stänga vid 100 medlemmar.
Då ni är många som inte fick plats i denna första grupp kanske det finns intresse att skapa en ny?
Jag ansökte ju för en vecka sen eller mer så jag räknar med att ha en plats?