• faglin

BF april 2018

Plussade häromdagen. Tredje barnet. Oplanerat även denna. ;) De andra barnen är födda 2011 och 20l3 så tidsmässigt känns det ganska bra! Den förra graviditeten (även denna oplanerad)  slutade i missfall så jag försöker hålla huvudet lite kallt än så länge. 
  • faglin
    Hoppas7910 skrev 2017-08-11 18:43:54 följande:
    Hej :) varit fullt upp här! Ellinor har varit ovanligt gnällig och så hantverkare hemma på det.. suck! Och så oron och nojan ovanpå - härligt, or not!

Ja, jag tror faktiskr att man inte kommer över till 3+ om det inte utvecklas som det ska. Iaf fram till att lilla hjärtat ska börja slå. Sen kan det ju såklart gå fel därefter oxå men risken minskar ju iaf! Så jag tror absolut du kommer få se ett litet pickande hjärta på ditt UL <3

Hoppas detsamma för mig på tisdag!!

Provade iaf ett digitalt idag igen och äntligen har det slagit över till 3+!!! Yeah för det :)

Hoppas, hoppas det fortsätter på rätt väg där inne.

Hur mår du idag? Känner du mer?

Jag mår grymt illa om jag inte äter typ hela tiden.. humöret skiftar väldigt och jag är trött! Sen hjälper det inte att lilla hjärtat är inne i en period där hon absolut inte ska sova..

idag blev jag rädd för det kändes som jag skulle börja blöda närsom! Det liksom rann till.. lite äckligt kanske men jag va helt beredd på att se en massa blod. Men inte ännu iaf! Har du eller någon annan märkt något liknande?
     Jag har fått mer flytningar än vanligt och ibland kan det nästan kännas som att det rinner till lite. Har hjärtat  i halsgropen varje gång. 
Svar på tråden BF april 2018