• Fia80

BF april 2018

Plussade idag men osäker på bf men jag tror 29 mars eller precis i början av april jag är 37 och har en tjej pp 1 år och en bonus på snart 10 år

Funderar när man ska kontakta sin bm med tror jag gjorde det i v 7 på min lilla tjej

• Fia80

Finns det någon fb grupp nu?? Vore bra om den görs hemlig tänker jag . Jag vet inte ens vilken bm jag ska välja denna gång och vill så gärna ha tidigt vul och alla gör ju inte det . Funderar också på att köpa en cl med vecka då kanske man får en hint

• Fia80
    Lovisatyra skrev 2017-07-26 03:29:45 följande:

Hej! Hoppas det är ok att jag hoppar in i denna tråden. Jag har precis plussat, vilket var väldigt oväntat. Har precis börjat på ett nytt jobb och jag och min sambo har inte planerat för barn just nu. Vi är jätteglada, men förvirrade ???? Anledningen till att jag började misstänka att jag var gravid var för att jag är så enormt varm i kroppen hela tiden, helt genomsvettig ???? Och jag som alltid brukar frysa, vill nu helst bara gå runt i underkläder hemma ???? Och mina bröst känns stora som meloner. Min mens är lite oregelbunden och därför är det svårt att veta vilken vecka jag är i. Men senast jag hade mens så var mensens första dag den 7 juni. Det borde betyda att jag är i vecka 6-7. Vet inte om BF blir i mars eller april.

Grattis jag är i samma position som dig med nytt jobb och plus fanns inte pp kartan. Så masaa tabkar i hjärnan
  • Fia80
    emizz skrev 2017-07-27 20:12:29 följande:

Tack hoppas verkligen att allt är ok men har nästan ställt in mig på mf har blött hela dagen nu :( får ta ett test igen om 2 veckor så får vi se

Åh håller mina tummar att det inte är mF
Svar på tråden BF april 2018