Inlägg från: hemliganatta |Visa alla inlägg
  • hemliganatta

BF april 2018

hej vill jättegärna vara med i gruppen på facebook men jag kan verkligen inte bli medlem här försökt jättelänge finns det något annat sett jag kan komma med?

• hemliganatta

hej löste detta med inloggning nu, kul att det är så många som plussat är i vecka 4(3+4) och är så nervös första graviditeten!

• hemliganatta

Någon mer som blir illamående vid träning? Det och mina bröst är biverkningar jag fått, känslan av "mensvärk" också. Glad att jag inte behöver kissa hela tiden än

• hemliganatta
    Linluva3 skrev 2017-07-27 13:45:20 följande:

Har också som mensvärk! Blir nästan orolig av den känslan... Men står att det är normalt och att det är livmodern som gör plats för fostret?

Jag kissar dock hela tiden ???? annars har jag ganska få biverkningar

Jag vet när jag var typ 13år hade jag extrem mensvärk kunde inte stå upp men slutade så fort jag la mig ner, är precis så nu med! Känns inte som att det borde göra såhär ont..
  • hemliganatta
    Linluva3 skrev 2017-07-27 14:17:38 följande:

Oj! Så ont har nog inte jag, men man blir ju nojig. Vilken vecka var du i?

Bara v4 så varje gång jag går på toa kollar jag rädd ner för känns som mens :(
  • hemliganatta

Har det kommit till någon Facebook-grupp än, Skrev till hon dom skulle starta en grupp men inte fått något svar eller in bjudan än!

• hemliganatta
    MrsGalotti skrev 2017-07-27 20:39:21 följande:

Har både svarat dig och skickat inbjudan tidigare. Inte fått något mer efter det.

Aha det hade kommit till skräppost mitt misstag! Tack så mycket för inbjudan iaf :)
Svar på tråden BF april 2018