• eiwaliih

BF april 2018

Hej, plussade nyligen för någon timme sedan. BF 3 april ???? Överlycklig då förra pluset slutade i MF oktober förra året. följer gärna resan med er, 22 år och detta blir första barnet ????

• eiwaliih

Fanns det någon som kunde göra en facebookgrupp för BF april? Blir mycket lättare där tycker jag :) man får mer följa varandra i en sådan grupp :)

• eiwaliih

Jag tänker nog ringa redan imorgon för att boka tid för inskrivning, har hört från bekanta i stan med nyfödda att det varit strul att få tider, så det tror jag att jag ska göra för att vara säker :)

• eiwaliih

Vet inte hur man inboxar här men du kan väl lägga till via namn? Eva-Li Rasmussen heter jag :)

Är även med i en grupp som heter vi gravida med BF 2018 :)

• eiwaliih
    Kadde90 skrev 2017-07-28 23:52:48 följande:

Jag beställde hem böcker till våra föräldrar som heter mormors bok: minnen till mitt barnbarn. Alla ska få varsinn, finns för både mor och farföräldrar :) till min syster ska jag göra en korg med bra att ha saker hemma när jag och bebisen kommer å hälsar på :) sambons bror kommer nog få en napp där det står världens bästa farbror :) vi kommer nog berätta om en vecka för familjen :) chefen och vänner berättar jag nog nån gång efter vecka 12

Vart har du hittar dem böckerna? Låter ju jättemysigt :)
  • eiwaliih
    Hedgehog skrev 2017-08-06 19:51:43 följande:

Hej! Jag plussade häromdagen. BF 7 april, 3 barnet. Helt oplanerat, men efter några dagars eftertanke har vi sagt att vi behåller. Känns pirrigt :) Hur mår ni? Jag gick in i vecka 6 idag, och har mått lite illa från och till idag.

Hej och stort grattis till plus! <3

Vad kul att ni bestämt er för att behålla :)

Hur gamla är de andra barnen?:)

Här är det också 6 veckan, BF 3 april :)

Har inte så mycket symptom förutom Hormonmonstret jag blivit :D haha! Lite molvärk och ytterst lite illamående ibland :)
Svar på tråden BF april 2018