BF april 2018
Hej, plussade nyligen för någon timme sedan. BF 3 april ???? Överlycklig då förra pluset slutade i MF oktober förra året. följer gärna resan med er, 22 år och detta blir första barnet ????
Hej, plussade nyligen för någon timme sedan. BF 3 april ???? Överlycklig då förra pluset slutade i MF oktober förra året. följer gärna resan med er, 22 år och detta blir första barnet ????
Fanns det någon som kunde göra en facebookgrupp för BF april? Blir mycket lättare där tycker jag :) man får mer följa varandra i en sådan grupp :)
Jag tänker nog ringa redan imorgon för att boka tid för inskrivning, har hört från bekanta i stan med nyfödda att det varit strul att få tider, så det tror jag att jag ska göra för att vara säker :)
Vet inte hur man inboxar här men du kan väl lägga till via namn? Eva-Li Rasmussen heter jag :)
Är även med i en grupp som heter vi gravida med BF 2018 :)
Jag beställde hem böcker till våra föräldrar som heter mormors bok: minnen till mitt barnbarn. Alla ska få varsinn, finns för både mor och farföräldrar :) till min syster ska jag göra en korg med bra att ha saker hemma när jag och bebisen kommer å hälsar på :) sambons bror kommer nog få en napp där det står världens bästa farbror :) vi kommer nog berätta om en vecka för familjen :) chefen och vänner berättar jag nog nån gång efter vecka 12
Hej! Jag plussade häromdagen. BF 7 april, 3 barnet. Helt oplanerat, men efter några dagars eftertanke har vi sagt att vi behåller. Känns pirrigt :) Hur mår ni? Jag gick in i vecka 6 idag, och har mått lite illa från och till idag.