Inlägg från: Joseeefiine |Visa alla inlägg
  • Joseeefiine

BF april 2018

Plussade igår svagt.. idag v 5 (4+0) bf 2/4 enligt app. Väntar dock på CB digital test med veckoindikator för att kunna känna mig helt säker. Har en dotter på 2 år. Försökte 2 år med först barnet och det visade sig att jag hade en äggstock tumör som fick opereras bort. Blev gravid snabbt efter. Slutade med p piller i februari 2016 och det har varit en lång väntan igen. . Håller tummarna att allt ska gå bra!

Grattis till er alla!

• Joseeefiine

Efter totalt 4 tester och lite symtom i form av ömma bröst så börjar vi förstå att det äntligen är sant. Efter ha försökt i ca 1.5 år.. håller tummar och tår att det ska gå vägen och vår dotter ska få ett syskon nästa år. V 5 (4+1).

Grattis till alla som fått plus och kämpa på alla ni som försöker!
  • Joseeefiine

Hej! Har idag varit på VUL v 6+2 (7) och fått ett se ett litet frö där hjär tar börjat ticka. Så härligt! Håller tummarna att allt går vägen nu bara. Andra barnet, är 28 år. Bf 2/4-18. Grattis till er alla!

• Joseeefiine
    Snorhyveln skrev 2017-08-10 10:45:24 följande:

Åååhhh! Grattis va mysigt <3

Fick du VUL så tidigt?

Hej! Tack snälla! Detsamma. Ja jag kände mig orolig och ville få det bekräftat eftersom vi försökt så himla länge. ???? har en snäll läkare på MVC!
  • Joseeefiine

Hej igen på er alla.

Stort grattis till er alla som fått plus!

Gick in i vecka 8 igår (7+0) bf 2/4 enligt app.

Kämpar redan med illamående dagligen sedan ett par dagar. Blir bättre framåt kvällen. . Får verkligan tvinga i mig typ smörgåsrån och annat som jag är sugen på. Inte jätte sugen på mat liksom. Undrar hur det ska gå och jobba nu, börjar imorgon efter 6 veckors ledighet.

Någon som har något bra tips mot illamående? Hade de likadant när jag väntade vår dotter som är 2 år. Då var jag också illamående ganska många veckor.

Svar på tråden BF april 2018