För oss med bim AUGUSTI 2017
Åh stort grattis!!! <3
Åh stort grattis!!! <3
Jättegrattis!! Är det första barnet?
Grattis! :)
Ååh spännande, då är vi i samma sits! Håller också tummarna SÅ hårt. Inget får hända <3
Gratttis! Hit många försök tog det?
Vilken lycka! Grattis : )
Åå vad underbart!! Jag har äl i dagarna så ska verlfien försöka få till det många ggr!!
Han vet inte än (ja det är asjobbigt att hålla inne på det, får panik typ) jag vill berätta det face 2 face och dela det ögonblicket med honom, men han är på jobbresa fram till helgen! Funderar också på hur man kan berätta det :) ja vad passande att ni firar tre år också! Mys
Åh grattis :) syns jätte tydligt!
Wow stort grattis! Testade du på BIM eller tidigare?
Tusenfalt grattis Elliot1!!!!!
Grattis!!! Så roligt :)
Det går fint! Testade ju positivt förra veckan, är så ofantligt trött och helt suuuuper labil..! Alla dessa hormoner :p kan gå från att vara jätte jätte ledsen en sekund till superglad andra. Så konstig kroppen är. Minns att jag var sån här med min son med. Däremot började mitt illamående om typ ett par dagar om man ska jämför med honom, hoppas jag slipper denna gången :p
Hej! Var bara tvungen att kommentera när du skrev om illamående. Jag är i vecka 4 och jag mår såååå illa. Var på jobbet imorse och var tvungen att springa ut för att jag trodde jag skulle kräkas. Mår mest illa på morgonen och förmiddagen men sen även lite smått hela dygnet.
Gud så skönt! Hoppas att du slipper illamående ock kräkningar helt. Jag är en person som känner av väldigt mycket så det var väntat att jag skulle må så här faktiskt! De visste jag typ redan innan jag blev gravid. Har alltid sagt att dagen jag blir gravid kommer jag vara den som åker på alla symptom haha. Det är bara min man och min bästa vän som vet. Du då? Har du berättat för någon? Jag vågar inte säga till någon annan än nu när det är så tidigt..
Då kanske det är lika bra att berätta, annars lär dom ju förstå det själva iallafall när vinet åker fram! Är du rädd för att berätta tidigt eller hur tänker du? Ska du berätta på något speciellt sätt eller säger ni bara det rakt ut? :) så spännande!
Jag mådde illa från v 5-15, men åt postafen, de va de enda som hjälpte, ställde klockan och åt de en timma innan jag gick upp, så att de hann göra lite verkan eftersom mornarna var värst. Spydde ofta på morgonen ändå men klarade dagarna genom att äta Lite hela tiden. Då höll de sig ok i schack. Så tips om du börjae må illa är att äta lite och ofta!! Håller tummarna att du Slipper illamående!! :)
Lergigan comp har gjort att jag tagit mig genom de värsta veckorna hyffsat iaf. Inget som hjälpt helt. Aldrig kräkts, bara konstant illamående från vecka 6+0 och till typ 20....
Jag förstår din situation! Jag är 24 men vi har varit tillsammans i 6 år så det är nästan "på tiden" tycker vissa i familjen men andra inte tror jag. Huvudsaken är att man är lycklig själv över sitt beslut!
Vi som har plussat redan finns det nån tråd här på fl man kan följa? Hade varit roligt o se hur det går för alla :)