För oss med bim AUGUSTI 2017
Hej alla! Hjälp mig att utreda detta med missfall.
Ja fick pluss i torsdags idag fick ja blod vid toabesök. Kan detta vara missfall? Blir så ledsen
Hej alla! Hjälp mig att utreda detta med missfall.
Ja fick pluss i torsdags idag fick ja blod vid toabesök. Kan detta vara missfall? Blir så ledsen
Dagens test, båda bilderna är från idag. Skrev i den andra tråden också och undrar: kan man verkligen få falskt positivt två dagar i rad eller kan jag tolka detta som en graviditet nu? Varför är inte strecket starkare sen igår?
Är det för tidigt att få symptom på äl +4? Jag tänker att ägget fäster väl inte förens dag 7?
Jag har nämligen mått kvällsilla (det gjorde jag vid min förra graviditet hela tiden) och jag vet inte om jag har tänkt för mycket på det så illamåendet har kommit pga det eller inte.. jag har nu fått ömma bröst och är på äl+8 men utöver det har jag inget.
Sämsta bildkvalitén här alltså.. Är tillochmed rätt tydligt i verkligheten. Spelar ingen roll, det är där!!!
Ni som plussat, när plussade ni?
Jag tänkte börja testa imorgon (BIM-6), hade egentligen planerat att hålla mig längre men jag kan inte vänta. Och kommer förmodligen att bli besviken också då det är väldigt tidigt, men men! Det är inte lätt att hålla sig :D har dock inga större förhoppningar om att vara gravid redan då det BARA är första försöket. Men man hoppas ju lite ändå....
Tjejer!! Jag är gravid!