Inlägg från: Anjaheterjag |Visa alla inlägg
  • Anjaheterjag

För oss med bim AUGUSTI 2017

Tjejer ni som är bra på kvinnokroppen tillskillnad från mig just i detta läge ha ha.

Hur räknar jag min cykel?

Den ser ut så här: spottings 3 dagar sen rejäl mens några dagar. Är cykeln från spottings till spottings nästa månad eller från rejält med blod till nästa månad med rejält blod?

• Anjaheterjag
    anna7607 skrev 2017-08-04 18:32:31 följande:

Klockrena 28 dagar mens med morgonkisset dag 28 ... så den är perfekt

BMI alltså kroppsvikt menar jag
  • Anjaheterjag
    Tickitarum skrev 2017-08-04 21:52:23 följande:

ÄL+6 idag och det kliar i testfingrarna, när är det ens lönt att börja testa? Tänkte testa först måndag morgon, alltså ÄL+9 BIM den 13/8, är det ens lönt då? Eller bör jag vänta? Eller kan jag rent av börja testa innan? Haha! Jag har 10st test hemma, plus något testa tidigt kvar från förra månaden tror jag!

Man kan väl testa 4 dagar innan beräknad mens som tidigast med testa tidigt test. Men oftast bäst testa när mensen skulle kommit för att slippa falskt neg...
  • Anjaheterjag

Så många plus det blivit grattis till er alla. Vad roligt Hoppas det blir min och er andras tur snart

• Anjaheterjag
    Ungmensäker skrev 2017-08-08 07:56:04 följande:

Hjälp mig! Bim+7 ca idag... Ser ni något? Tycker mig se något men vet inte om det är spök..

Jag ser tyvärr inget men kanske synsbättre irl än på bild ?
  • Anjaheterjag
    Ungmensäker skrev 2017-08-08 07:56:04 följande:

Hjälp mig! Bim+7 ca idag... Ser ni något? Tycker mig se något men vet inte om det är spök..

Jag ser tyvärr inget men kanske synsbättre irl än på bild ?
  • Anjaheterjag
    Ungmensäker skrev 2017-08-10 22:13:56 följande:

Alltså nu är jag helt förvirrad.. Är på bim+8 ca, imorse kom det som en brun flytning och tänkte "nu kommer mensen" men sen inget mer på hela dan. Tänkte nu ikväll att jag tar ett äl test ifall mensen hoppat över eller så, och får detta provsvaret? Vad kan det betyda? Att jag har ägglossning snart eller att jag kan vara gravid eller vad? Fattar nol!! Hjälp

Så kan mina äl tester se ut hela månaden ibland... så de behöver tyvärr inte betyda ngt men ta ett gravtest :)
Svar på tråden För oss med bim AUGUSTI 2017