Vick skrev 2017-08-06 23:49:45 följande:
Grattis igen alla som plussat, och kram på er alla som oroar er, funderar, hoppas och väntar!
Jag blir så besviken och vill bara skriva av mig lite!
Tog ett test tidigt med antydan till streck, tänkte att det kan vara ett plus men att jag skulle avvakta lite och se hur det utvecklar sig. Ikväll tog jag ett digitalt (så onödigt!) för jag ville gärna veta innan sambon åker bort i några dagar, men det visade "inte gravid". Gjorde egentligen alla "fel" man kan - innan BIM och på kvällen istället för morgonen, men hade någon tanke på att det inte skulle göra något (dum som man är). Jag har fortfarande några dagar kvar till BIM (borde vara runt 9/8) - tror ni strecket jag såg svagt på första testet kan ha varit ett spökstreck? Och någon som fått negativt på Clearblue digitala innan BIM som sen fått ett plus efter BIM?
Jjag vet att ett negativt kan vara en graviditet iaf, men blev ändå så besviken och "tom". Varje dag sen ÄL har ju varit med ett pirr (typ "dagen innan julafton"- känslan när man var barn) och det känns så trist att behövs "lämna" pirret i väntan på nästa ÄL. Kan bara ana hur ni som kämpat länge känner er <3
När vi väntade vårt första barn tog jag clearblue graviditets test.
På lördagen var det negativt men på måndagen stod det gravid 1-2 veckor. Det var efter BIM. Så de kanske visar efter?