• Elliot1

För oss med bim AUGUSTI 2017

SofiaG skrev 2017-08-07 20:29:46 följande:

Jag tycker mig se ett svagt streck :)

Nä fan vad dålig den andra bilden var..
  • Elliot1
    SofiaG skrev 2017-08-07 20:37:45 följande:

Ja jag tkr mig iaf se ett svagt streck på testet högst upp

Tack! Som sagt jag inbillar mig säkert.. Du fick väl svagt idag med va? :)
  • Elliot1
    SofiaG skrev 2017-08-07 20:50:20 följande:

Du får testa igen o se om det syns mer ;)

Japp det fick jag, ska ta nytt imorgon eller på onsdag :)

Okej! Ja jag får testa imorgon eller i övermorgon precis som du.. Ska man försöka sova snart och jobba imorgon alltså? Haha. Håller verkligen tummarna för oss båda.
  • Elliot1
    Pewc skrev 2017-08-07 21:57:46 följande:

Jag ser!

Tack! Jag tror fortfarande det är inbillning :p Nytt test imorgon! Borde kanske vänta till onsdag men hur ska man kunna hålla sig..
  • Elliot1
    Vick skrev 2017-08-07 22:50:00 följande:

Innan jag läste detta så kollade jag på bilden och tänkte "på högra ser jag ett svagt streck"!! Så du är inte ensam!! (förövrigt väldigt likt mitt svaga streck för några dagar sedan, innan det digitala som sa "icke gravid") Håller tummarna!! <3

Okej tack för peppen!! :) Tror dock fortfarande det är inbillning.. Har du fått nått nytt positivt efter det digitala? För sent på kvällen för att scrolla igenom hela tråden, det skrivs ju endel ;)
  • Elliot1
    Vick skrev 2017-08-07 23:23:18 följande:

Scrolla är ingen idé, haha! :)

Nej, har inte testat något mer. Tänker att jag ska invänta BIM (vilket borde vara på onsdag). Men man blir ju bra sugen när man ser alla positiva! :P

Aha okej! Ja alltså att vänta är ju verkligen det enda rätta egentligen.. Men det är fan lättare sagt än gjort! Håller tummarna för oss så uppdaterar vi sen :D Lycka till!
  • Elliot1
    Pewc skrev 2017-08-08 08:04:39 följande:

Hehe :) ja, det förstår jag. Men tycker faktiskt att det är ett rätt "tydligt" streck! Speciellt eftersom det syns på bild. Håller tummarna för att du får ännu tydligare streck i dag :D

Shit vad spännande.. Ska ta ett i eftermiddag. Borde kanske ta på morgonen men kan inte imorgon bitti för killen är hemma och kan inte hålla mig till torsdag!! :P
  • Elliot1
    SofiaG skrev 2017-08-08 13:44:22 följande:

Jaaa :D

Första försöket till barn nr 3...

Nu bara hålla tummarna att allt går bra :)

Grattis!! :) :)
  • Elliot1

Nu kom bekräftelsen på det suuuuupersvaga streck jag fick igår!! :D Är typ mållös.

• Elliot1

Sämsta bildkvalitén här alltså.. Är tillochmed rätt tydligt i verkligheten. Spelar ingen roll, det är där!!!

Svar på tråden För oss med bim AUGUSTI 2017