För oss med bim AUGUSTI 2017
undrar jag med och hur långt från Äl?
Men jag är iaf på Äl+9 eller äl+10 idag. Och blev väldans svagt streck
undrar jag med och hur långt från Äl?
Okej helt ärligt nu, ser jag i syne?! Har nojat hela dagen så detta kan lika gärna vara ett spökstreck eller en skugga.. Men jag ser fan något.
Det övre testet är från igår - solklart negativt.
Det nedre testet är från ikväll - tog en stund innan det kom nåt men ändå inom feminutersgränsen tror jag.
Helt oredigerade bilder, kommer säkert känna mig asdum för att ingen annan ser..
På denna?! Sorry men det här är isf helt sjukt.. Jag försöker övertala mig själv att jah inbillar mig.
Tack! Som sagt jag inbillar mig säkert.. Du fick väl svagt idag med va? :)
Okej! Ja jag får testa imorgon eller i övermorgon precis som du.. Ska man försöka sova snart och jobba imorgon alltså? Haha. Håller verkligen tummarna för oss båda.
Sådär blev de för mig också, är livrädd att de är ett spöksträck!
Tänkte vänta några dagar innan jag testar igen men hoppas fan på att de är två sträck för oss båda! :D vad har du för symtom just nu? :)
Men åh vad kul!!! Grattis!!! :) :) När har du BIM?
Jätte ömma bröst har jag, kan knappt ligga på magen. Tycker de har blivit mer vattningare å större också inte lika spända som jag brukar få innan BIM. Sedan mår jag lite illa till å från och ibland får jag jättemycket flytningar och ömmande värk i tjejmagen:) hoppas på att något växer där inne men vågar inte hoppas..
Jag har BIM på måndag nästa vecka 14/8 så de är ett litet tag kvar... vill veta nu lixom Haha! Jag kör på graviditetskollens stickor vet du något om dem är bra?
Jaha okej va skönt! :) haha men de måste ha varit så kul å se två sträck komma fram? Kom de fram på direkten eller tog de ett tag?
Jaaa :D
Första försöket till barn nr 3...
Nu bara hålla tummarna att allt går bra :)
Grattis!! :) :)
Grattis, & all lycka!
Nu kom bekräftelsen på det suuuuupersvaga streck jag fick igår!! :D Är typ mållös.
Är jag gravid????
Grattis! Vad kul!
Hur tog det sig för er när ni skulle försöka med barn nr 2? Använde du ÄL test då?
Vi ska försöka till barn nr 2 med första försöket om en vecka typ...
Ja jag tror nog att jag kommer testa i kväll hahaha. Blir de negativt så väntar jag några dagar. Kommer med en uppdatering sen :D
Hade sista p piller mensen i fredags...från i tisdags har jag haft lite rosa aktiga flytningar.
Någon som känner igen sig?
Känns inte som att kroppen förstår att mensen ska vara slut och ägglossning ska vara på väg... kroppen fortsätter på något sätt att blöda lite...dock bara rosa aktiga flytningar men ändå...när ska de ta slut?
:/
Tjejer jag var gravid :D :D
Vad sägs det ska vara för typ av flytning under den perioden för att det ska vara gravtecken?
Vi som har plussat redan finns det nån tråd här på fl man kan följa? Hade varit roligt o se hur det går för alla :)