Inlägg från: EmmaoFredrik |Visa alla inlägg
  • EmmaoFredrik

För oss med bim AUGUSTI 2017

Jassan123 skrev 2017-07-24 09:46:06 följande:
    Nej inga symtom :/ själv då?
    Igår tyckte jag de ryckte o spände i livmodern. Eller ja vad man nu ska säga. Även lite molande värk. Idag är det bättre.
    Men man ska inte spekulera för då blir de inget endå.
  • EmmaoFredrik
    Disturbia89 skrev 2017-07-24 14:25:34 följande:

Hej!
    Hoppar in här! Har nyss haft min sista mensdag och dagarna känns långa till äl och ännu längre till bim men har köpt många äl-stickor så det är bara att börja testa snart :) Detta är vårt första riktiga försök efter att jag tog ut p-staven för två månader sen. Gjorde en abort med samma kille för ca ett år sedan men nu känner vi oss redo att påbörja barntillverkningen :) Är det någon av er som tagit ut p-stav och planerar barn nu? :) Bim osäkert då jag inte haft mens under tiden jag haft p-stav men ca 19/8. Lycka till alla!!

Tog ut pstav i maj. Inne på 2 försökt till 3 barnet ????
  • EmmaoFredrik
    Disturbia89 skrev 2017-07-24 22:44:43 följande:
    Kul att vi tog ut den samma månad :) Har du haft p-stav innan de andra barnen också? Hur lång tid tog det då isf (om du vill svara på det) Önskar dig all lycka till! :)
    Nej de hade jag inte. Åt då p-piller så jag vet inte. Men första blev till på första gången o andra 3 försöket. Nu väntar jag in bim nästa onsdag.
    Har du haft äl ? Min kropp har haft 2 menser sen jag tog ut pstav så kroppen är igång iaf.
  • EmmaoFredrik
    Ulrika34 skrev 2017-07-27 18:11:15 följande:

Här har vi en bild på ett klassiskt spök-streck eller ett väääääääldigt tidigt +, fick detta svaga + idag på äl + 6, har en massa test hemma så jag slösade en idag. Fick ett lika svagt + i mars i början som blev starkare men som resulterade i ett missfall i vecka 5. Sprider lite info

Hade varit kul o se den bilden men jag kan inte se den..
    tog ett test idag på bim-6. Vet ej om de var spökstreck el inte.
  • EmmaoFredrik
    EmmaoFredrik skrev 2017-07-27 19:42:43 följande:

Hade varit kul o se den bilden men jag kan inte se den..

tog ett test idag på bim-6. Vet ej om de var spökstreck el inte.

Nu såg jag bilden.
  • EmmaoFredrik

Tyvärr dök tant röd upp för mig oxå idag. En dag tidigare. Nu satsar vi på nya försök. GrAttis till er andra som fått ett plus.

• EmmaoFredrik

Grattis till alla plus. Jag fick min mens den 1 augusti. Nu har jag äl igen idagarna. Så bim är 29/8. Hoppas på att det tar sig nu. Blir andra försöket till en trea.

• EmmaoFredrik
    VäntarPåEnTrea skrev 2017-08-14 06:02:05 följande:
    Nästan samma åldrar som vi
    Har oxå två sen innan. 9 o 6 är mina. Kul att de finns några som har i samma åldrar.
  • EmmaoFredrik
    Lilj3 skrev 2017-08-15 15:40:30 följande:

Skulle ju egentligen inte testa förrän imorgon men det kliade i fingrarna när jag fick hem nya tester idag. Fick ett testa tidigt-test med på köpet och fick detta resultat. Inbillar jag mig eller är det nåt svagt där?

Tycker mig se något svagt där oxå..
  • EmmaoFredrik
    Nutnut skrev 2017-08-17 23:19:00 följande:

Är det förresten någon som beställt test från gravidkollen och vet hur de kommer förpackade när de skickas hem? Står det stort på kuvertet vad det kommer från?

Är ett litet paket men de står ej varifrån de kommer, beställt två gånger därifrån.
  • EmmaoFredrik
    Knattenjansson skrev 2017-08-18 10:51:37 följande:
    Jag har med Bim 29e, så himla långt kvar! :/
    Ja men de e ju de. När hade du äl?
  • EmmaoFredrik

Tycker jag har fått ökade flytningar sista dagarna. Brukar inte ha så.. någon annan som känner igen sig? Är även uppe o kissar på natten. De brukar jag inte göra. 8 dagar till bim. Jag hoppas att det är nått..

• EmmaoFredrik
    Fairy of the Valley skrev 2017-08-21 21:59:32 följande:

Hej hej ny här i det här tråden och jag har BIM 29 aug. Det blir isåfall mitt 3e barn och jag känner mig supergravid! Mår illa, molar som attans och trött. Dessutom har jag blivit som världens badboll (nåja... en aning mindre men ändå..) ... ngn mer här som Har BIM snart/väntar sitt 3e (eller mer) barn och svullnat upp? Läste att hormoner påverkar tarmarna och de svullnar av ngn anledning som jag inte minns. Speciellt på de som redan varit gravida några ggr. 

# Son 2006 # Dotter 2014 #
    Hej! Jag har oxå bim den 29 augusti och vi försöker skaffa en trea. Kan väl inte säga att jag har några direkta symtom. Tycker jag kissar ovanligt oftare nattetid och har mer flytningar.

Mina barn är födda 2008 och 2011.
  • EmmaoFredrik

Här kom mensen som ett brev på posten också. Samma dag som beräknad. Vi går mot försök 3. Å hoppas det blir nått då.

Någon mer som fått mens nu o inväntar äl i september ?

Svar på tråden För oss med bim AUGUSTI 2017