För oss med bim AUGUSTI 2017
Men man ska inte spekulera för då blir de inget endå.
Hej!
Hoppar in här! Har nyss haft min sista mensdag och dagarna känns långa till äl och ännu längre till bim men har köpt många äl-stickor så det är bara att börja testa snart :) Detta är vårt första riktiga försök efter att jag tog ut p-staven för två månader sen. Gjorde en abort med samma kille för ca ett år sedan men nu känner vi oss redo att påbörja barntillverkningen :) Är det någon av er som tagit ut p-stav och planerar barn nu? :) Bim osäkert då jag inte haft mens under tiden jag haft p-stav men ca 19/8. Lycka till alla!!
Här har vi en bild på ett klassiskt spök-streck eller ett väääääääldigt tidigt +, fick detta svaga + idag på äl + 6, har en massa test hemma så jag slösade en idag. Fick ett lika svagt + i mars i början som blev starkare men som resulterade i ett missfall i vecka 5. Sprider lite info
Hade varit kul o se den bilden men jag kan inte se den..
tog ett test idag på bim-6. Vet ej om de var spökstreck el inte.
Vad tror ni om detta? Är det ett spök streck ? Har bim onsdag. Ska bara vara ett rakt streck.
Tyvärr dök tant röd upp för mig oxå idag. En dag tidigare. Nu satsar vi på nya försök. GrAttis till er andra som fått ett plus.
Grattis till alla plus. Jag fick min mens den 1 augusti. Nu har jag äl igen idagarna. Så bim är 29/8. Hoppas på att det tar sig nu. Blir andra försöket till en trea.
Skulle ju egentligen inte testa förrän imorgon men det kliade i fingrarna när jag fick hem nya tester idag. Fick ett testa tidigt-test med på köpet och fick detta resultat. Inbillar jag mig eller är det nåt svagt där?
Jag har bim 29 augusti så 11 dagar till bim. Hoppas verkligen på ett plus ????
Är det förresten någon som beställt test från gravidkollen och vet hur de kommer förpackade när de skickas hem? Står det stort på kuvertet vad det kommer från?
Tycker jag har fått ökade flytningar sista dagarna. Brukar inte ha så.. någon annan som känner igen sig? Är även uppe o kissar på natten. De brukar jag inte göra. 8 dagar till bim. Jag hoppas att det är nått..
Hej hej ny här i det här tråden och jag har BIM 29 aug. Det blir isåfall mitt 3e barn och jag känner mig supergravid! Mår illa, molar som attans och trött. Dessutom har jag blivit som världens badboll (nåja... en aning mindre men ändå..) ... ngn mer här som Har BIM snart/väntar sitt 3e (eller mer) barn och svullnat upp? Läste att hormoner påverkar tarmarna och de svullnar av ngn anledning som jag inte minns. Speciellt på de som redan varit gravida några ggr.
Här kom mensen som ett brev på posten också. Samma dag som beräknad. Vi går mot försök 3. Å hoppas det blir nått då.
Någon mer som fått mens nu o inväntar äl i september ?