För oss med bim AUGUSTI 2017
Ja det kanske kan vara. Och jag kom på att jag har halsbränna nu och då också. Alla dessa symptom :D
Vad knepigt. Var det samma sorts test?
Ja det kanske kan vara. Och jag kom på att jag har halsbränna nu och då också. Alla dessa symptom :D
Vad knepigt. Var det samma sorts test?
Knepigt. Men bara att vänta lite då. Själv vet jag inte riktigt när jag har Bim egentligen, men allt emellan igår och söndag typ. Tycker dock testet skulle ha visat starkare igår om jag hade Bim då. Väntar ivrigt på testen jag beställt, borde komma i morgon :)
Jahapp.. Det visade positivt på Stickan nyss :) Helt otroligt! :) Så bf i april :)
Äl
Äl+11
Bim -5 om period tracker går att lita på(mkt oregel bunden mens)
Otäckt tidigt men såååå glad:)
BIM-4 idag och jag känner mig inte riktigt i form. Ett svagt illamående, ingen matlust, darrig i kroppen och känslig för lukter. Lukten från diskmaskinsmedlet luktar jättestarkt...plötsligt... Om jag inte är gravid så har min kropp blivit jättekonstig. Men negativt på stickorna.
Nån annan som känner symptom men inte plussat än?
Jaa jag! BIM-4 eller 5 idag, känner mig oerhört trött och stickningar i livmodern. Plus att det drar till ont om jag gör hastiga rörelser. Har känt så de tidigare graviditeterna så om jag inte är gravid så spelar kroppen ett ordentligt spratt! Har inte testat än utan tänkte vänta ut mensen.. Men väntan är ju oliiidlig!
Jag känner exakt som du ang lukter. Rätt som det är känner jag jättestarkt! Har molvärk hela tiden men känns inte riktigt som mensvärk. Fick nya test idag men det är såå svagt så jag vet inte vad jag ska tro? Ingen mens i sikte heller. Mannen börjar bli less på mig :D
Haha jag kände lukten av kanelbullar i bilen en dag, fast vi inte ens har varit i närheten av några bullar. Ingen annan i familjen kände det. Blev dumförklarad. Tog en bild men syns dåligt. Vad tror Du? Det har ju blivit svagt svagt på två olika tester nu.
Haha ja man känner efter för minsta lilla, tyvärr..
Säg inte det, slutar väl med att jag testar innan BIM som jag gjort i mina tidigare graviditeter trots att jag bestämt att inte göra det, haha!
Det såg lite rosaaktigt ut. Tror jag har senare Bim än jag trodde och kanske därför man får så svaga. Om jag nu är gravid. Haha. Åh så jobbigt att inte bara få ett tydligt test. Eller mens. Men nu ska jag försöka hålla mig från att testa några dagar till.
Hur går det för dig, testat något mer? :)
Åh vad frustrerande. Men det kommer nog ett plus snart! :)
Är på dag 9 idag och borde ha ägglossning runt dag 12 -14 kanske. Men har äl sekret idag och tog ett äl test från testlagret. Ganska stegrad eller hur? Inte positiv men om ngn dag är den nog?!?
Se bild
Tror du de? Får göra de konstigt den kommer så tidigt men de kanske kan variera... får se :)
Plussade igår på ÄL+8, BIM-4. Hoppas det går vägen!
Hej hej! Jag rullar tummarna fram till bim den 24e. Vilka fler väntar?
Hej allihopa! Hittade den här tråden och har spenderat halva.. typ hela dagen, haha, med att läsa igenom den från början till slut. Stort grattis till alla er som redan fått ett + och håller tummarna för alla er andra! :)
Jag har två barn sedan tidigare men detta blir första med min sambo och hans första.
Jag tog ut min hormonspiral 19/7 och fick första mensen 24/7, då jag varit helt fri från mensen under tiden med spiralen så har jag ingen koll alls på min cykel, men laddade hem appen Flo och enligt den hade jag ÄL 6/8 så väntar nu på bim 21/8 :)
Kände inget speciellt 6/8 men dagen efter fick jag typiska ÄL flytningar, så möjligtvis hade jag ÄL 7/8.. sååå svårt att veta säkert!
Fick min mens idag, precis när den var beräknad. Skönt ändå att jag är så regelbunden, den kommer alltid när den förväntas komma. Nu hoppar jag över till BIM September och håller tummarna för att det tar sig på anda försöket istället!
Lycka till alla ni som fortfarande väntar på BIM!