mjaomjao skrev 2017-07-30 07:11:49 följande:
Hej alla.
Nu börjar besattheten åter ingen komma krypande.. Bim 9 aug. Just det, status på mig är 33 år gammal, första kiddet är precis 15 månader. Vill ha fyra så därav hetsen.. Man är ju inte 20 längre. Kul att se att det är så många olika åldrar här inne! Många liknande situationer tycker jag det verkar som också..
Första gången på FM, har alltid lett lite överseende åt detta forum, tänkt att det bara är inskränkta lantisar (inget ont om dessa i sig, är själv från en liten håla ursprungligen) men konstaterar att det är riktigt blandat och en hel del påläst folk dessutom.
Vore förresten kul med lite inlägg som beskriver folks vardagsliv..
Nån som varit med om blinkande gubbe fem dagar i rad förresten? Känns såklart segt att inte få max fertilitet.. Men, kan ju som sagt vara att hormonerna inte räcker till..
Åh jag känner igen mig så mycket i det du skriver! Jag har bim om 4 dagar...hittade aldrig ÄL med de 7 stickorna jag hade men vi hade ganska mycket sex efter stickorna tagit slut så jag hoppas hoppas så! Är själv 30 och har ett barn på 16 mån. Vill nog ha 3 barn här åtminstone. Däremellan behöver vi byta bostad också så därför är jag också stressad.
Jag bor i Malmö, sambon har varit pappaledig sedan april då jag gick tillbaka till jobbet. Nu semester och FL fram till 10 aug. Sedan ska jag skola in vår dotter i slutet av augusti.
När ska ditt barn börja fsk? Eller redan gjort? Var bor du? :)